Ok, chłopaki, od dawna chciałem mieć ładną kierownicę, więc przeczytałem wszystkie wątki, które mogłem znaleźć na temat tego, co pasuje itp. W każdym razie, najpierw kupiłem jedną z ładniejszych kierownic T4 z chromowaną odznaką, która pasowała bezpośrednio, ale wciąż chciałem czegoś innego. Potem kupiłem ładną kierownicę MOMO i piastę, która została zamontowana w Golfie. Ale to nie pasowało, więc po małym dochodzeniu zorientowałem się, że potrzebuję adaptera wielowypustu od VW o numerze części 191 419 514. Potem natknąłem się na piękną, skórzaną, 3-ramienną kierownicę VW z Passata na złomowisku i naprawdę miałem na nią ochotę.
Oto zamontowana, to piękna, masywna kierownica do trzymania, a skóra jest miła w dotyku. Ponadto anuluje kierunkowskazy za pomocą małego pierścienia, który dostałem z Passata.
A teraz zdjęcia z postępu prac
Najpierw zdejmij środek kierownicy / klakson, aby dostać się do dużej nakrętki, która trzyma kierownicę. Teraz zdejmij nakrętkę i zsuń kierownicę
Następnie weź adapter wielowypustu VW o numerze części 191 419 514, aby doprowadzić wielowypusty z 17 mm do 27 mm
Na początku myślałem, że adapter nie pasuje, ale po prostu był bardzo ciasny. Wystarczyło nasmarować wnętrze, a następnie umieścić go i przykręcić dużą nakrętkę, aby go nasunąć.
Następnie zdejmij plastikowy pierścień z Passata i przytnij kilka kawałków, które nie są potrzebne, ale upewnij się, że zostawisz zakładkę anulowania kierunkowskazu.
Plastikowy pierścień ma kilka kołków, które umieszczają go z tyłu koła, więc włóż go na miejsce i jesteś gotowy do zamontowania koła. Teraz zostaje ci trochę luzu, więc użyłem gumowej tulei ze starego mocowania, aby zakryć szczelinę.
Będziesz także potrzebować dużej podkładki, ponieważ nakrętka ma prawie taki sam rozmiar jak duży otwór na wielowypust i nie chcesz, aby koło wypadło ci z rąk
. Dokręć wszystko, włóż środek i gotowe.
Wygląda ładnie przez okno, myślę, ładnie i nowocześnie, ale wciąż z fabrycznym wyglądem.
Zostały mi teraz 3 zapasowe koła, które wkrótce sprzedam lol
Oto zamontowana, to piękna, masywna kierownica do trzymania, a skóra jest miła w dotyku. Ponadto anuluje kierunkowskazy za pomocą małego pierścienia, który dostałem z Passata.

A teraz zdjęcia z postępu prac
Najpierw zdejmij środek kierownicy / klakson, aby dostać się do dużej nakrętki, która trzyma kierownicę. Teraz zdejmij nakrętkę i zsuń kierownicę

Następnie weź adapter wielowypustu VW o numerze części 191 419 514, aby doprowadzić wielowypusty z 17 mm do 27 mm

Na początku myślałem, że adapter nie pasuje, ale po prostu był bardzo ciasny. Wystarczyło nasmarować wnętrze, a następnie umieścić go i przykręcić dużą nakrętkę, aby go nasunąć.

Następnie zdejmij plastikowy pierścień z Passata i przytnij kilka kawałków, które nie są potrzebne, ale upewnij się, że zostawisz zakładkę anulowania kierunkowskazu.

Plastikowy pierścień ma kilka kołków, które umieszczają go z tyłu koła, więc włóż go na miejsce i jesteś gotowy do zamontowania koła. Teraz zostaje ci trochę luzu, więc użyłem gumowej tulei ze starego mocowania, aby zakryć szczelinę.

Będziesz także potrzebować dużej podkładki, ponieważ nakrętka ma prawie taki sam rozmiar jak duży otwór na wielowypust i nie chcesz, aby koło wypadło ci z rąk

Wygląda ładnie przez okno, myślę, ładnie i nowocześnie, ale wciąż z fabrycznym wyglądem.

Zostały mi teraz 3 zapasowe koła, które wkrótce sprzedam lol
