VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
41 - 60 of 229 Posts
Discussion starter · #41 ·
Geweldige build, man!
Een van mijn favoriete onderdelen is die cubby hole digi klok! Love that 😂 defo getting one of them!
Die cargo box op de fietsendrager vind ik ook leuk, dat is een geweldig idee, ga er eens naar kijken!
Love a swamper look, mine was too far gone to attempt it but I’d love it seeing as everything around me is mountains 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿
Die dash table die je hebt, hoe is die gemonteerd? Is hij veilig?
Cheers pal. Glad you like it !

Ik woon in de High Peak, Derbyshire, dus niet bepaald bergen maar ook niet bepaald vlak!

Hier zijn een paar links

Thule Back Up box en Easy Base. Altijd wel te vinden op eBay voor een goede prijs, meestal met de Easy Base.

Ik heb 2 x Easy Bases, een set-up voor twee fietsen (hergebruikte onderdelen van mijn oude T4 Fiamma rek..) en een met de cargo box.

Niet Thule RRP 🤑 maar allemaal vrij goedkoop gekocht via eBay.

De cargo box is enorm van binnen, neemt de luifel, stoelen, wc, douchetent, de vrouw en nog veel meer.

De Amazon LED klok, vrij zeker dat het deze was. Strakke pasvorm maar hij past erin! Hij is erg gevoelig en gaat aan bij hobbels, maar ik vind dat leuk, het is alsof iemand je aan de tijd herinnert!

De kleine snacktafel is nu niet meer in productie voor zover ik kan vinden, wat jammer is want hij is echt goed. Het was een cadeau van mijn dochter, oorspronkelijk gekocht via Etsy.

Hij werkt echter goed, want de houder blijft permanent in de uitsparing van het dashboard zitten en de tafel klikt er gewoon in wanneer dat nodig is (hij heeft ook een kleine magneet om hem te "vergrendelen").

Hij is vrij stevig, zeker genoeg voor een snack of afhaalmaaltijd, maar ik zou er waarschijnlijk geen zware laptop of iets dergelijks op zetten.

Er staan een paar Etsy links in de antwoorden hierboven voor Campervan zoekopdrachten etc., ik vind het een handige site om ongebruikelijke of op maat gemaakte items te kopen. Het is veilig en heeft PayPal.

Image

Discussion starter · #46 ·
Geweldige bus, maat! Ik ben dol op een ex-sleepwagen, uiteraard in het oranje… 😆 Ik zie mezelf de klok en de elleboogsteun van de deur stelen!
Proost! Steel maar, maat, geen royaltybetaling vereist! 🤣

Ik heb het idee van de klok gejat van mijn maat (zijn mooie bus staat aan het einde van mijn draad, want ik vind zijn lichten ook mooi...) die het op zijn beurt weer van een ander forum heeft gejat dat anoniem zal blijven...

Discussion starter · #48 ·
Geweldige build,

waar heb je de voorste A-bar/bull bar vandaan? Was het moeilijk om te passen?
Proost! Het kostte me nogal wat tijd om het te vinden, want ik wilde matzwart en niet glanzend zwart. Het Frosted black is erg mooi, een beetje getextureerd als Raptor.

Ik heb het van DST Automotive. Mijn garagejongen heeft het geïnstalleerd toen hij mijn achterbumper opnieuw monteerde, hij zei dat het vrij eenvoudig was (ik denk het wel, hij is monteur...).

Discussion starter · #53 ·
Hoi @Orion, waar heb je die voorstoelhoezen en de katrollen voor de dakriemen vandaan? Ze zien er allebei geweldig uit.
Hoi, blij dat je ze mooi vindt en bedankt voor het lezen van mijn thread.

Hier gaan we:

Riem "klosjes":

Stoelhoezen:

Ik hoop dat dit nuttig is.

De hoezen zijn qua pasvorm oké, zouden beter kunnen, maar de kwaliteit is mooi en de vulling is comfortabel. Zien er zeker beter uit dan de originele stof!

Discussion starter · #54 · (Edited)
Ik heb nog een paar klusjes van de To Do List afgevinkt, dus ik dacht dat ik het bouwverslag zou updaten:

Nieuwe binnendeurafdichting aan de bestuurderskant plaatsen

De nieuwe afdichting op de bestuurdersdeur geplaatst. Niet zo'n gemakkelijke klus als ik had gehoopt, er moet nogal wat bekleding worden losgewrikt en ook de plastic trede, wat lastig was omdat deze de dieselkachel-inlaat heeft.

Hoe dan ook, alles gedaan en veel beter, want de oude afdichting was echt versleten.

Remap

De remap is geboekt voor donderdag 23-03-2023. Het is bij Motion Motorsport in Stoke On Trent.

Het wordt de gebruikelijke map van 140 naar 180. Ik kijk uit naar de terugrit...!

Transporter HQ gerookte sequentiële achterlichten

Ik kreeg een kortingscode van eBay, dus trakteerde mezelf op een set T.H.Q LED-achterlichten. Gekozen voor de nieuwe T6.1 gerookte stijl met sequentiële indicatoren.

Image

Image

Image

Image

Nieuwe drive-away luchtluifel.

Ik heb een ex-demo Outdoor Revolution Cayman Combo Air Low opgehaald voor een geweldige prijs, wederom met een extra kortingscode van eBay op kampeerspullen.

Moet alleen schoongemaakt worden en miste de plafondstang die ik voor £ 24 van de Bay heb gehaald. Koopje.

Ik wilde echt een naar voren gerichte luifel in plaats van zijwaarts zoals mijn vorige Vango en de voor- en achteringangen met de grote veranda's zijn hier briljant.

Ook een nieuwe interne LED 12v stripverlichting boven de schuifdeur geplaatst. Ik heb een lamp in het pop-top dak en onder de kasten, maar had echt een toegangslicht nodig.

Mooi en helder en het wordt geschakeld in plaats van dat de de van de deur het activeert, wat ik prefereerde omdat we de deur vaak op locatie open hebben.

Image

Image

Ik heb een klein 20W zonnepaneel gekocht om op het dashboard te plaatsen voor het druppelladen van de hoofdbatterij van de bus. Kwam met veel snoeren en een basiscontroller. Voor £ 60 kun je niets verkeerd doen.

Spot de "Van Cat".

Image

Volgende klussen op de lijst:

Beatnik-stickers op achterste kwartieren en onderste achterklep

Nieuwe huishoudaccu (origineel is versleten)

Draaipunt voor passagiersstoel (MC Craft)

Ik denk dat dat het wel is, maar ik denk dat er altijd wel iets is om aan uit te geven...

41 - 60 of 229 Posts