Cześć Wszystkim. Pomyślałem, że mógłbym zrobić wątek budowlany o moim stylu Swamper 2015 reg T5.1 T32 140 po roku majstrowania i majstrowania.
Uwielbiam czytać posty i wątki budowlane innych ludzi i znalazłem naprawdę przydatną pomoc, pomysły i inspirację, więc mam nadzieję, że to zainteresuje innych.
Więc we wrześniu 2021 roku sprzedałem moją LWB T5.1 180 BTDi Caravelle i na kilka tygodni zostałem „bez vana”, podczas gdy szukałem nowego projektu.
To zaskakujące, jak opuszczony czujesz się bez vana na podjeździe.
Wiedziałem, że chcę w miarę nowego T5.1 (a może T6), najlepiej SWB (LWB był trochę duży na podjazd ).
Preferowane 6 biegów, 140, tylna klapa i klimatyzacja. Miałem budżet od 15 000 do 25 000 funtów w zależności od vana i wymaganej pracy.
Znalazłem (a potem wracałem do) żółtego ex-AA 2015 T5.1 na eBayu, który był dość lokalny (tylko godzinę drogi), miał rozsądną cenę i miał przyzwoite, częściowo przebudowane wnętrze z łóżkiem R&R, chociaż nadal był hardtopem. Miał 2 x boczne okna, ale bez tylnej szyby.
To przemówiło do mnie pod wieloma względami. Zaznaczył tylną klapę, klimatyzację, 6 biegów, 140 pól itp., ale uwielbiałem też żółty kolor!
Wykonanie większości prac we wnętrzu zaoszczędziłoby mi dużo czasu i pieniędzy, ale także dałoby mi elastyczność w dodawaniu własnych akcentów, a także dodawaniu niektórych głównych rzeczy, takich jak pop top.
Mogłem zobaczyć na zdjęciach z ogłoszenia, że miał wysokiej jakości wnętrze, w tym siedzenie RIB, meble z Camper Worx w metalicznym wykończeniu Vohringer blue grey, solidny kompozytowy blat z interesującym promieniem schodka do lodówki. Wyglądało na to, że ma ładne czarne felgi aluminiowe, które okazały się prawie nowymi Oz 18''s.
Zamontowane już urządzenia to lodówka 12v JustKampers i kuchenka Dometic 9222 combi zlew / płyta grzejna. Miał również pełny zestaw przyzwoitych wewnętrznych srebrnych ekranów, miły bonus.
Van miał pełną historię serwisową AA do 90 tys. km, a także nowsze wpisy, w tym wymianę paska rozrządu i pompy.
Aktualny reklamowany przebieg wynosił około 110 tys.
Więc szybko zarezerwowałem wycieczkę, aby zobaczyć, spotkałem miłego młodego faceta, który go sprzedawał, odbyłem test i inspekcję, zrobiłem zwykłe kontrole, trochę się targowałem, uścisk dłoni i kupiłem, w tym pełny zbiornik paliwa, ekrany i nieużywany pasujący stół, szyna i składana noga.
Zadowolony z tego, ponieważ zostawiło mi to około 6 do 7 tys. funtów w kasie, aby dokończyć vana po mojemu, być może więcej, jeśli będzie to wymagane.
Miałem listę do posortowania z mojej inspekcji:
Przedni fotel kierowcy był trochę zużyty i potrzebował nowej pianki, USB w kabinie nie działało, kontrolka ostrzegawcza silnika zapalała się sporadycznie.
Hak holowniczy nie działa, kilka bardzo małych wgnieceń i odprysków, tylny zderzak miał „guz” pod tylną klapą.
Na dachu wciąż znajdował się GPS i anteny oraz (rzekomo) zatkane otwory po listwie oświetleniowej AA.
Elektryka Sargent K115A wymagała jedynie posortowania zewnętrznego podłączenia.
Ale zasadniczo nic wielkiego, więc do dzieła.
Zdecydowałem, praktycznie od momentu, gdy to zobaczyłem, że ostateczny wynik będzie bardziej w stylu Swamper niż obniżony „lean ‘n’ mean”.
Pobrałem mnóstwo zdjęć vana Swamper z sieci jako inspirację i naprawdę lubię ten styl vana.
Pierwszymi zadaniami były niektóre naklejki na skrzydła, czarne sekwencyjne kierunkowskazy boczne i deflektory wiatru.
Duży fan deflektorów, mam je nawet teraz w moim małym Kia Picanto daily!
Uwielbiam czytać posty i wątki budowlane innych ludzi i znalazłem naprawdę przydatną pomoc, pomysły i inspirację, więc mam nadzieję, że to zainteresuje innych.
Więc we wrześniu 2021 roku sprzedałem moją LWB T5.1 180 BTDi Caravelle i na kilka tygodni zostałem „bez vana”, podczas gdy szukałem nowego projektu.
To zaskakujące, jak opuszczony czujesz się bez vana na podjeździe.
Wiedziałem, że chcę w miarę nowego T5.1 (a może T6), najlepiej SWB (LWB był trochę duży na podjazd ).
Preferowane 6 biegów, 140, tylna klapa i klimatyzacja. Miałem budżet od 15 000 do 25 000 funtów w zależności od vana i wymaganej pracy.
Znalazłem (a potem wracałem do) żółtego ex-AA 2015 T5.1 na eBayu, który był dość lokalny (tylko godzinę drogi), miał rozsądną cenę i miał przyzwoite, częściowo przebudowane wnętrze z łóżkiem R&R, chociaż nadal był hardtopem. Miał 2 x boczne okna, ale bez tylnej szyby.
To przemówiło do mnie pod wieloma względami. Zaznaczył tylną klapę, klimatyzację, 6 biegów, 140 pól itp., ale uwielbiałem też żółty kolor!
Wykonanie większości prac we wnętrzu zaoszczędziłoby mi dużo czasu i pieniędzy, ale także dałoby mi elastyczność w dodawaniu własnych akcentów, a także dodawaniu niektórych głównych rzeczy, takich jak pop top.
Mogłem zobaczyć na zdjęciach z ogłoszenia, że miał wysokiej jakości wnętrze, w tym siedzenie RIB, meble z Camper Worx w metalicznym wykończeniu Vohringer blue grey, solidny kompozytowy blat z interesującym promieniem schodka do lodówki. Wyglądało na to, że ma ładne czarne felgi aluminiowe, które okazały się prawie nowymi Oz 18''s.
Zamontowane już urządzenia to lodówka 12v JustKampers i kuchenka Dometic 9222 combi zlew / płyta grzejna. Miał również pełny zestaw przyzwoitych wewnętrznych srebrnych ekranów, miły bonus.
Van miał pełną historię serwisową AA do 90 tys. km, a także nowsze wpisy, w tym wymianę paska rozrządu i pompy.
Aktualny reklamowany przebieg wynosił około 110 tys.
Więc szybko zarezerwowałem wycieczkę, aby zobaczyć, spotkałem miłego młodego faceta, który go sprzedawał, odbyłem test i inspekcję, zrobiłem zwykłe kontrole, trochę się targowałem, uścisk dłoni i kupiłem, w tym pełny zbiornik paliwa, ekrany i nieużywany pasujący stół, szyna i składana noga.
Zadowolony z tego, ponieważ zostawiło mi to około 6 do 7 tys. funtów w kasie, aby dokończyć vana po mojemu, być może więcej, jeśli będzie to wymagane.
Miałem listę do posortowania z mojej inspekcji:
Przedni fotel kierowcy był trochę zużyty i potrzebował nowej pianki, USB w kabinie nie działało, kontrolka ostrzegawcza silnika zapalała się sporadycznie.
Hak holowniczy nie działa, kilka bardzo małych wgnieceń i odprysków, tylny zderzak miał „guz” pod tylną klapą.
Na dachu wciąż znajdował się GPS i anteny oraz (rzekomo) zatkane otwory po listwie oświetleniowej AA.
Elektryka Sargent K115A wymagała jedynie posortowania zewnętrznego podłączenia.
Ale zasadniczo nic wielkiego, więc do dzieła.
Zdecydowałem, praktycznie od momentu, gdy to zobaczyłem, że ostateczny wynik będzie bardziej w stylu Swamper niż obniżony „lean ‘n’ mean”.
Pobrałem mnóstwo zdjęć vana Swamper z sieci jako inspirację i naprawdę lubię ten styl vana.
Pierwszymi zadaniami były niektóre naklejki na skrzydła, czarne sekwencyjne kierunkowskazy boczne i deflektory wiatru.
Duży fan deflektorów, mam je nawet teraz w moim małym Kia Picanto daily!