Hé jongens, dus mijn vriend en ik hebben onlangs een 1996 1.9td (ABL) SWB 800 Special T4 gekocht en ik ben van plan om hem om te bouwen om een PD130 (ASZ) motor uit een mk4 golf te laten draaien, met een 6-versnellingsbak 02M (EFF). Nu is dit iets dat een nogal ongrijpbare build lijkt te zijn. Ik heb een paar mensen gevonden die hiermee zijn begonnen, maar ik kan niemand vinden die zelfs maar de motor heeft gemonteerd, laat staan iets dat ook maar in de buurt komt van een afgewerkt, draaiend product.
Dus, dit is mijn bouwverslag. Het is ook een draad voor conversie naar een dagcamper en de motorconversie. Het is ook een project dat ik tot het einde ga voltooien, dus ik ga deze draad updaten met foto's voor anderen die deze conversie willen proberen, en als er nog iemand anders is die dit heeft gedaan, dan accepteer ik graag alle aanwijzingen!
Dus, dit is mijn bouwverslag. Het is ook een draad voor conversie naar een dagcamper en de motorconversie. Het is ook een project dat ik tot het einde ga voltooien, dus ik ga deze draad updaten met foto's voor anderen die deze conversie willen proberen, en als er nog iemand anders is die dit heeft gedaan, dan accepteer ik graag alle aanwijzingen!