VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
21 - 40 of 73 Posts
Discussion starter · #22 ·
Dit is de onderste motorsteun die ik heb gemaakt, met behulp van de helft van de oude steun.
Image

Ik heb vanmorgen de bedrading afgemaakt en ze draait als een droom. Ga haar morgen op de helling zetten, haar eens bekijken en dan kijken hoe ze rijdt :D

Goed om te horen dat het draait. Ik ben ook van plan om heel snel een PD te doen en dit draadje is een grote hulp, want ik maakte me een beetje zorgen over de turbo en de hoofdruimte, wat je hebt laten zien geen probleem is A:

Discussion starter · #28 ·
Het past er niet direct in. Ik heb de mijne in de cabine gemonteerd, iets verder naar achteren dan de oude, en het gat voor de oude shifter dichtgelast met slechts twee gaten voor de kabels. De shifterbox zelf is gemonteerd op een frame dat ik heb gemaakt en aan de vloer heb gelast, dus ik hoefde de tank niet te laten zakken om hem vast te schroeven.

Ik zal wat foto's voor jullie maken, ben de laatste tijd mega druk geweest :)

Discussion starter · #30 ·
Ik ben niet zeker over de Audi-selector, maar de 6-versnellingsbak 02m heeft kabelselectoren en de oude t4-bakken hebben een stang- en hendelopstelling. Ik dacht dat het gemakkelijk genoeg was om gewoon de Golf-shifterbox te monteren.

Als iemand wil weten hoe ik iets heb gemonteerd of foto's van onderdelen wil, laat het me dan weten. Ik ben de bouwthread een beetje vergeten en ben er gewoon mee doorgegaan en heb het afgemaakt lol

Ik monteerde mijn versnellingspook onder de vloer, net genoeg ruimte boven de brandstoftank.
Net gaten geboord om de steun te plaatsen.
Binnenin ziet de bus er standaard uit.
Uiteraard moet je de versnellingspookstang verlengen, tenzij je heel lange armen hebt :D

Ik heb mijn versnellingspook onder de vloer gemonteerd, net genoeg ruimte boven de brandstoftank.

Net gaten geboord om de steun te plaatsen.

Binnenin de bus ziet het er standaard uit.

Uiteraard moet je de versnellingspookstang verlengen, tenzij je heel lange armen hebt :D
Het blijkt dat er niets beter is dan eronder te kruipen en te kijken. De unit zou moeten passen, hoewel het erop lijkt dat er wat geboord moet worden.

Blijkt dat er niets beters is dan eronder te kruipen en te kijken. De unit zou moeten passen, hoewel het erop lijkt dat er een beetje geboord moet worden.
Ik hoefde de opening niet groter te maken
Maak gewoon de gaten om de versnellingspook op zijn montagepunten vast te zetten.
Ik heb een foto, maar die staat op de pc op het werk
Laat het me weten als je het wilt, , T:
Tenminste, het weer is beter om met busjes te spelen
.
.

Ik hoefde de opening niet groter te maken

Maak gewoon de gaten om de versnellingspook vast te zetten op de bevestigingspunten.

Ik heb een foto, maar die staat op de pc op het werk

Laat het me weten als je hem wilt, T:

Het weer is tenminste beter om met busjes te spelen.

.
Een foto zou geweldig zijn, maar het is logisch. Nu het oude schakelmechanisme eruit is (en vernietigd!), ben ik er bijna aan gebonden.

Als ik eenmaal de schakeloplossing heb bedacht, zal ik zeker een deel van de oude versnellingspook aan de 02M-schakelaar lassen.

Een foto zou geweldig zijn, maar het is logisch. Met het oude schakelmechanisme eruit (en vernietigd!) ben ik er bijna aan toegewijd.

Als ik eenmaal de schakeloplossing heb bedacht, zal ik zeker een deel van de oude versnellingspook aan de 02M-schakelaar lassen.
Foto van de versnellingspook als dat helpt T:
Ik heb de noppen in de vloer gelaten zodat de originele pookhoes kan worden gemonteerd.

.
Image

Aha! Het is een TT-shifter met de offset. Allemaal hetzelfde behalve de offset en het schroefdraadeinde. Ik vraag me af of de schroefdraad hetzelfde is als de T4-schroefdraad (dat zou mooi zijn, dan is alleen een korte lengte staaf nodig om hem te verlengen).

Ik stel me voor dat het waarschijnlijk beter werkt met de T4, aangezien de originele shifter een beetje 'schuin' staat.

Ik snap nog steeds niet hoe je het 90 graden hebt kunnen draaien...

21 - 40 of 73 Posts