W zeszłym roku, kiedy używałem naszego kampera T4, doznałem udaru cieplnego podczas jazdy i byłem dość chory na poboczu drogi. Przysiągłem zbadać montaż klimatyzacji w silniku 1.9TD ABL.
Trochę badań wykazało, że ABL ma wspornik sprężarki klimatyzacji, który jest taki sam jak wspornik silnika Golf Mk3 AHU 1Z: 028903139T
Został zamontowany w silniku ABL z 1996 roku:
ABL i AHU mają ten sam zewnętrzny blok, więc pasuje za pomocą 4-śrubowego wspornika w ten sposób:
www.oemepc.com
Oczywiście będzie to długi projekt, ale w przeszłości robiłem prace związane z klimatyzacją w różnych innych samochodach i mam manometry, czynnik chłodniczy, pompę próżniową itp. itd.
Zamierzam tylko na prosty system, a nie climatronic i z przyjemnością zamontuję aftermarketowy parownik w kabinie.
Bardzo chcę usłyszeć doświadczenia innych osób, zwłaszcza zespołu konwersji TDI 1Z, który mógł to zrobić w przeszłości.



Trochę badań wykazało, że ABL ma wspornik sprężarki klimatyzacji, który jest taki sam jak wspornik silnika Golf Mk3 AHU 1Z: 028903139T
Został zamontowany w silniku ABL z 1996 roku:
ABL i AHU mają ten sam zewnętrzny blok, więc pasuje za pomocą 4-śrubowego wspornika w ten sposób:
--><!--
Fuel, exhaust, cooling A/c compressor connecting and mounting parts for compressor 4-cylinder: AAM,ABF,ACC, ADY,AEP,AEK, ADZ,AFT,AGG, diesel eng.: AAZ,1Z,AFN for 1996 Volkswagen Golf Europe market
Oczywiście będzie to długi projekt, ale w przeszłości robiłem prace związane z klimatyzacją w różnych innych samochodach i mam manometry, czynnik chłodniczy, pompę próżniową itp. itd.
Zamierzam tylko na prosty system, a nie climatronic i z przyjemnością zamontuję aftermarketowy parownik w kabinie.
Bardzo chcę usłyszeć doświadczenia innych osób, zwłaszcza zespołu konwersji TDI 1Z, który mógł to zrobić w przeszłości.