VW T4 Forum - VW T5 Forum banner

Terminal 30

1 reading
35K views 18 replies 7 participants last post by  diva.varadam  
#1 ·
OK, jeśli ktoś może rzucić na to światło:

Podłączony do Vagcom, błąd:
03396 - Napięcie zasilania zacisk 30 dla centralnego zamka
011 - Przerwa w obwodzie
Freeze Frame:
Status błędu: 01101011
Priorytet błędu: 2
Częstotliwość występowania błędu: 1
Licznik resetowania: 44
Przebieg: 76969 km
Wskazanie czasu: 0
Data: 2011.07.28
Godzina: 09:33:04

Czego szukam?

Wszelkie rady mile widziane.
 
#8 ·
Przekaźnik 109 zasila komputer silnika, więc jeśli ulegnie całkowitej awarii, nie zaświeci się kontrolka świec żarowych i samochód nie uruchomi się. Jeśli działa przerywanie, może odciąć zasilanie komputera silnika, stąd błąd zacisku 30. Wszystkie przekaźniki mogą ulec awarii na kilka sposobów - całkowita awaria działania, normalnie otwarte styki nie łączą lub stają się wysoką rezystancją, normalnie zamknięte styki mogą się nie otwierać lub wykazywać wysoką rezystancję.
 
#10 ·
Tak, problem dotyczy tylko centralnego zamka, zasadniczo centralny zamek nie działa, naciśnij przycisk na pilocie, światła migają, ale nic się nie dzieje, ponieważ jest to wersja 5.1, nie ma żadnych przewodów pod siedzeniem kierowcy.

Krótko przed tą usterką jeden z chłopaków wymienił fotel pasażera (który jest teraz znowu wyjęty), czy może to być przewód pod nim, jeśli tak, to który?

ps. VDCS to zupełnie nowa wersja NET-HEX
 
#14 ·
Częścią problemu jest to, że istnieją co najmniej 4 warianty schematu obwodu centralnego zamka w zależności od roku modelowego - dwa z nich radykalnie się różnią. Profil OP mówi, że ma on 2.5, ale mówi, że ma 5.1, które nigdy nie mają silników 2.5l. Jeśli utrudniasz zgadnięcie, jaki masz samochód dostawczy, nie powinieneś być zaskoczony, jeśli ludzie mają trudności z pomocą.