VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
621 - 640 of 3,706 Posts
Cześć wszystkim, czy to ''van gods'' :cool: Zastanawiam się tylko, czy ktoś z was, kto robił swoje ulepszenia turbo, zrobił coś oldschoolowego na swoich głowicach cylindrów, tzn. przepływ gazu. Robiłem to wiele lat temu w moich mini i robi to różnicę dla tych gazów przepływających przez nie, a ponieważ mam zapasową głowicę cylindrów, zrobię trochę drobnego polerowania na tych portach wlotowych i wylotowych I:. Planuję zrobić ulepszenie mojego turbo 2.4 w tym roku po odbudowie górnej części mojego buzz 2 lata temu ze stalową uszczelką głowicy i prawdopodobnie pójdę na intercooler L200, ponieważ są o wiele tańsze niż vw, ale w dużej mierze takie same, muszę zdjąć kapelusz przed wami za taką pełną przygód transformację na wspaniałym silniku, niech 2.4d żyje długo i mocno T: :cheers
 
Discussion starter · #622 · (Edited)
Cześć chłopaki, a może ''van gods'' :cool: Zastanawiam się tylko, czy ktoś z was, który zrobił swoje ulepszenia turbo, zrobił trochę starej szkoły na swoich głowicach cylindrów, tj. przepływ gazu. Zrobiłem to wiele lat temu w moich mini i robi to różnicę dla tych gazów przepływających przez nie, a ponieważ mam zapasową głowicę cylindrów, zrobię trochę drobnego polerowania na tych portach wlotowych i wylotowych I: . Planuję zrobić ulepszenie mojego turbo 2.4 w tym roku po odbudowie górnej części mojego buzz 2 lata temu ze stalową uszczelką głowicy i prawdopodobnie pójdę na intercooler L200, ponieważ są o wiele tańsze niż VW, ale prawie takie same, muszę zdjąć kapelusz przed wami za taką pełną przygód transformację na wspaniałym silniku, niech 2.4d żyje długo i mocno T: :cheers
Jon T4 miał zdjętą głowicę i zrobił trochę przepływu i portingu, moja głowica nie była zdjęta, więc tego nie zrobiłem.
Dopiero dzisiaj zdałem sobie sprawę, jak mało wiem o silnikach Diesla! Głowice w silnikach Diesla nie mają komór zaworowych jak w benzynie i dlatego nie można ich przerabiać. Porty nadal mogą jednak. Bawiłem się dziś kolektorem wydechowym. Aby dać ci wyobrażenie o rodzaju restrykcyjnych kroków, które są obecne, zrobiłem zdjęcie. Pierwszy pokazuje stopień na jednym porcie, a drugi pokazuje stopień usunięty przed polerowaniem.
Image

Image


Te stopnie są restrykcyjne na kolektorze dolotowym, kolektorze wydechowym i po obu stronach głowicy.

Brookster: Czy ci faceci jeżdżą z 2 uszczelkami jedną na drugiej?

Tylko po to, aby zaktualizować informacje o moich postępach; moja głowica jest gotowa do ponownego włożenia. Będzie trzeba tylko rozwiązać problem z połączeniem dopływu oleju i powinno być gotowe do grzmotu. Głowica została portowana i wypolerowana zarówno na portach wlotowych, jak i wylotowych, prowadnice zaworów zostały usunięte, gniazda zostały przecięte pod wieloma kątami, a powierzchnia została oczyszczona, turbo zostało dopracowane i sfazowane (zrobione po tym zdjęciu), a oba kolektory zostały portowane i dopasowane.
Image
Mój Golf 16v ma w pełni przepływową i portowaną głowicę z dzikimi wałkami rozrządu i korpusami przepustnicy, ale to NASP i robi dużą różnicę T:

Moim zdaniem 2.4D to dobry, solidny silnik z dużym potencjałem z tuningiem Turbo starej szkoły :D

Jedziemy w ten weekend na Dubfreeze, jeśli ktoś jeszcze jedzie, abyśmy mogli dobrze porozmawiać o konwersjach
 
Trzeba być bardzo ostrożnym przy majstrowaniu przy głowicy w silniku Diesla, ponieważ nie jest to jak w benzynie, gdzie przepływ jest najważniejszy. Głowica Diesla potrzebuje zawirowań, aby mieszać paliwo itp., jeśli nie ma wystarczającego zawirowania, nie zmiesza się ono prawidłowo, a furgonetka będzie po prostu dymić jak komin i żadna ilość mapowania tego nie wyleczy.:eek: Nauczyłem się tego na własnej skórze, kupując nową głowicę!!. To nie tak, że próbowałem sam to zrobić, zapłaciłem dużo pieniędzy, aby to zostało zrobione przez bardzo szanowanego w mojej okolicy konstruktora silników wyścigowych.
 
Discussion starter · #624 ·
Również wtedy, gdy duża turbosprężarka przepycha gazy, nie ma potrzeby modyfikowania głowicy T: Jak widać na głowicy JonT4, po prostu dopasował on kolektor wydechowy do głowicy. Kilku moich znajomych, którzy jeżdżą silnikami 20V Turbo BAM w swoich Golfach, uzyskuje dużą moc (600 KM) ze standardowych głowic i wałków rozrządu z turbosprężarką GT35. Specyfikacja turbosprężarki jest moim zdaniem krytycznym wyborem :D
 
Zgadzam się z tobą, kilka dobrych punktów zostało tam poruszonych. Wróciłem również do standardowego wałka rozrządu, ponieważ w moich potrzebach nie ma potrzeby przesuwania zakresu mocy w górę zakresu obrotów, rozumiem, że w pojazdach wyścigowych może to być dobra rzecz, ale moim zdaniem nie jest to potrzebne w pojeździe drogowym. Czy ktoś chce kupić przepływową głowicę i niestandardowy wałek rozrządu o dużym wzniosie? LOL:LOL: Pozdrawiam.:ILU:
 
Dzięki za udostępnienie linku, zacznę czytać dziś wieczorem. To sprawi, że znowu poczuję inspirację do większej mocy, po prostu czuję, że nadchodzi.I:
 
Cześć, mam wydech i wlot volvo, jeśli ktoś chce, zapłaci za przesyłkę i może go mieć, mam nawet trochę rury spustowej do turbo volvo (kołnierz i około 1 stopy rury).
 
To jest Volvo KKK K14 (b). Miał pełny zakres prac wykonanych przez AET turbo. Włącza się przy około 1700 obr./min, dobrze ciągnie jak na to, czym jest. Czekam z niecierpliwością na ponowne rozpoczęcie mapowania, ponieważ myślę, że moja dymiąca głowica wcześniej wstrzymywała sprawy. Zamontowałem również dodatkową chłodnicę oleju Earls, więc powinno to trochę pomóc, ponieważ temperatura oleju ostatnim razem była trochę za wysoka:eek:

Musię wykończyć wnętrze, zanim znowu będę mógł nim jeździć, ponieważ w tej chwili jest całkowicie puste w środku.
 
Cześć, to było niesamowite i bardzo interesujące czytanie A: Chciałbym tylko zapytać, jakiej ceny mielibyśmy się spodziewać, aby dokonać takiej konwersji? Wiem, że zależy to od ofert/cen części, ale z grubsza zanim zbytnio zainteresuję się konwersją mojego T::ILU:A:
 
You need to be very careful when messing with the head on a Diesel as its not like a petrol where flow is king. A diesel head needs swirl in it to mix the fuel etc, if there is not sufficient swirl it wont mix properly.
Zgadza się. 2.4D to silnik pośredni, więc nie ma komór wirowych obrobionych w portach wlotowych jak 2.5TDi, więc jest łatwiejszy w obróbce. Całkowicie portowałem i polerowałem głowicę, ale jak wspomniano, kluczem jest tutaj stworzenie turbulencji, aby wymieszać mieszankę paliwową przed wejściem do cylindrów. Można to zrobić, ostrożnie portując wokół podniesionego kanału w portach wlotowych i zachowując oryginalny kształt, a także wykończenie powierzchni po stronie wlotowej jest bardzo ważne. Zwiększyłem również ciśnienie wtryskiwaczy, aby poprawić atomizację paliwa. Chociaż strona wlotowa silnika turbodiesel nie jest zbytnio krytyczna, nie zapominaj, że strona wylotowa jest nadal ważna. Nie ma znaczenia, jak szybko napełniasz cylindry, nie mogą się one ponownie napełnić, dopóki nie będą puste, więc portowanie wydechu i wykończenie powierzchni są nadal niezbędne dla szybkiego, płynnego silnika.
 
Discussion starter · #633 · (Edited)
Upgate -

Właśnie odbyłem pierwszą długą podróż o długości 200 mil w obie strony do Dubfreeze i z powrotem od czasu konwersji T:

Van prowadzi się świetnie i na kilku stromych wzgórzach ciągnął świetnie na 5 biegu, to strome wzgórze tuż przed dotarciem do Showground, będziesz wiedział, o którym mówię.

Ciśnienie oleju było w porządku, jedyną rzeczą była temperatura oleju podczas jazdy z prędkością 65 mil na godzinę, która utrzymuje się na poziomie 95 stopni, ale przy 80 milach na godzinę na autostradzie wzrasta do 120 stopni. Temperatura wody jest w porządku.

Następnym zadaniem będzie więc zamontowanie 12-rzędowej chłodnicy oleju, aby dać mi podwójny układ chłodnicy oleju, tak jak mam w moim Golfie. Zamontuję również zdalny filtr oleju jak w Golfie, to powinno utrzymać temperaturę oleju w okolicach 100 stopni, bez względu na to, jak mocno będę jeździł. :)

Istniejąca chłodnica 12-rzędowa Golfa
Image


Istniejący zestaw zdalnego filtra oleju Golfa
Image


Zamontuję istniejącą chłodnicę oleju chłodzoną wodą na uchwycie filtra zdalnego. To ustawienie zwiększy również pojemność oleju.
 
Wydaje się, że to właściwy sposób, myślę, że będę następny, który spróbuje, jedyne co to paruję i piaskuję, więc mogę sprawić, by wyglądało na to, że kupiłem wszystko zupełnie nowe lol
 
Zrobiłem dziś wieczorem szybki filmik z przyspieszenia vana na 5. biegu, żeby zobaczyć, jak płynnie to wygląda od braku doładowania do przyzwoitych obrotów. Chociaż, jak widać na filmie, jest lekko pod górę, to i tak pokazuje, jak dobrze 2.4D potrafi przyspieszać na samym 5. biegu.

Przepraszam za niską jakość filmu, złą datę i muzykę (leciała w radiu!) Obiecuję...
 
Zrobiłem dziś wieczorem szybki filmik z przyspieszenia vana na 5. biegu, żeby zobaczyć, jak płynnie przyspiesza od braku doładowania do przyzwoitych obrotów. Chociaż jak widać na filmie, jest lekko pod górę, to i tak pokazuje, jak dobrze 2.4D potrafi przyspieszać tylko na 5. biegu.

Przepraszam za niską jakość filmu, złą datę i muzykę (leciała w radiu!) Słowo...

http://www.youtube.com/watch?v=0KHHbeejBEI&feature=youtu.be
To bardzo imponujące, silnik bez turbodoładowania potrzebowałby kilku minut! Wiem, że mam taki....!
 
This seems to be the way to go think I'll be the next to have a go only thing is I do vapour and sandblast so can make it look like I brought all brand new lol
Wydaje się, że to właściwy sposób, myślę, że będę następny, który spróbuje, jedyne co to robię parę i piaskowanie, więc mogę sprawić, że będzie wyglądać jakbym kupił wszystko zupełnie nowe lol. w tej chwili na złym bayu jest gotowy do zamontowania pełny zestaw, no dalej, wiesz, że to ma sens, możesz rzucić okiem na mój, jeśli chcesz, jesteś tylko kawałek drogi. gdzie robisz piaskowanie, ponieważ prawdopodobnie chcę zrobić moje felgi
 
Cześć chłopaki,

Czy ktoś wie, czy można zamontować odolejacz do silnika AAB, aby zatrzymać gromadzenie się szlamu olejowego w kolektorze dolotowym? Czy ten silnik ma wentylację skrzyni korbowej? Po prostu szukam części, które zamawiam do konwersji i chciałem wiedzieć, czy jest to potrzebne lub korzystne.

Pozdrawiam Jerry
 
Discussion starter · #639 ·
Cześć chłopaki,

Czy ktoś wie, czy można zamontować zbiornik oleju w silniku AAB, aby zatrzymać gromadzenie się szlamu olejowego w kolektorze dolotowym? Czy ten silnik ma wentylację skrzyni korbowej? Właśnie szukam części, które zamawiam do konwersji i chciałem wiedzieć, czy jest to potrzebne lub korzystne.

Pozdrawiam Jerry
Tak, można zamontować zbiornik Catch Tank T:

Usunięcie EGR i zamontowanie zbiornika Catch Tank zmniejszy zanieczyszczenie wlotu olejem i sadzą
 
621 - 640 of 3,706 Posts