VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
41 - 60 of 231 Posts
Niesamowity wątek budowy, kolego, naprawdę miło mi go śledzić. Z pewnością dało mi to do myślenia o mojej nadchodzącej budowie i o tym, co chcę z niej uzyskać.

Czekam z niecierpliwością na więcej.

CheersT:
 
Zamierzam zaatakować mój w jeden długi weekend, zrobiłem ramy A i karty drzwi, a także schowek i wszystko inne, co się odkręca. Jutro wieczorem zaczynam demontaż deski rozdzielczej, jestem podekscytowany, ale też zdenerwowany, ponieważ w czwartek muszę jechać do Exeter!! Czy to będzie duży problem, jeśli nie pozwoli się mu utwardzić? Nie może. Po prostu utwardzić w pozycji, a nie z tyłu?
 
Discussion starter · #44 ·
Jeśli utkniesz, wyślij MatGal PW, a zobaczę, czy mogę Ci pomóc. Będę pracował nad moimi reflektorami, więc będę dostępny na forum przez cały weekend, ponieważ jestem zalogowany prawie cały dzień :D

Jeśli farba nie wyschła (stwardniała), łatwiej będzie ją zarysować podczas próby ponownego włożenia. Jeśli zdecydujesz się włożyć deskę rozdzielczą z powrotem, powiedziałbym, żeby jeszcze nie wkładać z powrotem 2 plastikowych słupków A. Ponieważ szczelina ma dosłownie milimetry, kontakt między nimi zarysuje farbę z obu powierzchni. Włożyłem kartkę papieru między te dwa elementy, kiedy wkładałem swój z powrotem, aby tego uniknąć.

Jeśli masz pecha i zarysujesz deskę rozdzielczą lub inne tworzywa sztuczne, po prostu użyj dużego czarnego markera, aby ukryć rysę.

Powodzenia i dobrej zabawy jutro. T: :D

TURK
 
Discussion starter · #45 ·
Cześć wszystkim,

Zamierzam pominąć kilka kroków z mojego wątku budowlanego, ale nie mogę się doczekać, aby pokazać nowe okna Lulu :D

Musiałem również przemyśleć niektóre ze swoich planów. Pierwotnie nie chciałem okien z tyłu, ze względów bezpieczeństwa, które dałyby przestępcom więcej punktów włamania. Ale podobał mi się pomysł wietrzenia tyłu vana podczas jazdy. W każdym razie wyłożyłem całe wnętrze, jak widzieliście na poprzednich zdjęciach. Potem natknąłem się na informacje, o których nie wiedziałem. Najwyraźniej niektóre kempingi nie zezwalają na vany kempingowe bez okien! Kolejna rzecz, o której nie wiedziałem, to fakt, że podczas podróży, przepraw promowych i tym podobnych, Twój pojazd będzie traktowany jako pojazd komercyjny, co wiąże się z dodatkowymi opłatami. Powiedziano mi, że dotyczy to również niektórych dróg płatnych.

Decyzja została podjęta: 'Musiałem mieć okna', zbyt wiele plusów, żeby teraz je ignorować!
Wybór okien był łatwy ....... przesuwne, bez wątpienia .... i dla większej cyrkulacji powietrza ..... szyberdach (oczywiście z tyłu ).

Okna nie psują linii vana, w rzeczywistości sprawiają, że van wygląda o wiele lepiej, myślę :D >>

Image



Ponieważ nigdy nie miałem okazji pokazać wam mojego pomysłu na izolację (ponieważ zdjęcia zostały uszkodzone), to ujęcie pokazuje, jak usuwam panel wewnętrzny, gdzie ma się znaleźć przesuwne okno. To szczelina powietrzna między dwoma panelami, która izoluje vana. >>

Image



I tylko szybkie ujęcie szyberdachu. >>

Image



Jeszcze długa droga przed nami, ludzie, nie mogę się doczekać, żeby pokazać wam, co robię w tej chwili ........ ale na razie to tajemnica Rasp: :D




TURK
 
Cześć wszystkim,

Zamierzam pominąć kilka kroków z mojego wątku budowlanego, ale nie mogę się doczekać, aby pokazać nowe okna Lulu :D

A tak przy okazji, musiałem przemyśleć niektóre ze swoich planów. Pierwotnie nie chciałem okien z tyłu, ze względów bezpieczeństwa, które dałyby tylko przestępcom więcej punktów włamania. Ale podobał mi się pomysł wietrzenia tyłu vana podczas jazdy. Więc w każdym razie wyłożyłem całe wnętrze, jak widzieliście na poprzednich zdjęciach. Potem natknąłem się na informacje, o których nie wiedziałem. Najwyraźniej niektóre kempingi nie zezwalają na vany kempingowe bez okien! Kolejna rzecz, o której nie wiedziałem, to fakt, że podczas podróży, przepraw promowych i tym podobnych, Twój pojazd będzie traktowany jako pojazd komercyjny, co wiąże się z dodatkowymi opłatami. Powiedziano mi, że dotyczy to również niektórych dróg płatnych.

Decyzja została podjęta 'Musiałem mieć okna', zbyt wiele plusów, aby teraz je zignorować!
Wybór okien był łatwy ....... przesuwne, bez wątpienia .... i dla większej cyrkulacji powietrza ..... szyberdach (oczywiście z tyłu ).

Okna nie psują linii vana, w rzeczywistości sprawiają, że van wygląda o wiele lepiej, myślę :D >>

Image




Ponieważ nigdy nie miałem okazji pokazać wam mojego pomysłu na izolację (ponieważ zdjęcia zostały uszkodzone), to zdjęcie pokazuje, jak usuwam panel wewnętrzny, gdzie ma się znaleźć przesuwne okno. To szczelina powietrzna między dwoma panelami, która izoluje vana. >>

Image



I tylko szybkie zdjęcie szyberdachu. >>

Image




Jeszcze długa droga przed nami, ludzie, nie mogę się doczekać, aby pokazać wam, co robię w tej chwili ........ ale na razie to tajemnica Rasp: :D




TURK
Uważam, że jazda jest lepsza. Skrzyżowania i zmiana pasa ruchu są łatwiejsze bez martwych punktów. Ładnie wyglądający van Turk T:
 
Discussion starter · #49 ·
Dzięki kolego,

Zbudowałem przegrodę, Spen, zimą ogrzewam tylko przód vana, pięć minut i jest ciepło jak w toście! :D

Będę używał kamer do martwych punktów, ponieważ w mojej konsoli podsufitowej znajduje się monitor, który pełni również funkcję lusterka wstecznego / kamery cofania. Jeszcze tego do końca nie rozgryzłem, ale jestem prawie pewien, że mogę przełączać widoki, wszystko zależy od tego, której kamery chcę użyć. :D
 
Cóż, jak już wspomniałem, to świetny wątek do śledzenia! Tak jak wielu innych, zamierzam podjąć się budowy, gdy tylko znajdę zadbanego T4 lub 5, jeśli będę miał szczęście i pozwolą na to fundusze. Z pewnością będę tego używał jako przewodnika podczas budowy mojego, kontynuujcie wspaniałą pracę :D
 
Uw pomysł na grodzi jest świetny, kolego. Ten sam pomysł co ja, zostawienie otworu, aby przejść z przodu na tył. Nie sądzę, żeby mój był tak schludny, doh
 
Discussion starter · #52 ·
love the idea of your bulkhead mate . same idea as myself leaving the ope to get from front to back.. Dont think mine will be as neat doh
Jasne, że możesz Daragh, po prostu nie spiesz się ......... pamiętaj, że nie próbujesz ukończyć konwersji w weekend!Skończysz tylko z psim obiadem, tylko po to, by wszystko wyrwać i zacząć od nowa.Zrób to raz ...... zrób to dobrze :DZdobądź mnóstwo dużych kawałków kartonu na szablony. Drewno można ciąć poprawnie tylko raz, karton nie ma znaczenia, jeśli się pomylisz.Moim zamiarem jest umieszczenie solidnych drzwi „bezpieczeństwa” w grodzi. Więc jeśli niektórym osobom uda się włamać do kabiny, nie będą miały dostępu do tyłu i vice versa. Jeśli chodzi o tył, projektuję układ wnętrza, który będzie przykręcany w razie potrzeby jako kamper. Wszystkie jednostki będą zdejmowane, gdy furgon będzie używany do transportu dużych przedmiotów. Takich jak motocykl.Więc obserwuj tę przestrzeń.Jeśli potrzebujesz pomocy ....... po prostu wyślij mi PW T:
 
................ Jeśli chodzi o tył, projektuję układ wnętrza, który w razie potrzeby będzie przykręcany jako kamper. Wszystkie jednostki będą wyjmowane, gdy furgon będzie używany do transportu dużych przedmiotów.

TURK
Przyglądam się z zainteresowaniem - jestem w Sydney, Australia i również projektuję podobnego białego Day Vana, a nie Kampera.

Chcę mieć gotowanie i lodówkę na wysuwanych jednostkach z tylnej klapy - tutaj gotujemy wszystko na zewnątrz.

Wszystkie duże 4 x 4 robią coś podobnego.

Chcę jednak kuchenkę typu BBQ, która nie tylko się wysuwa, ale także obraca się spod tylnej klapy - wciąż nad tym pracuję.. :D
 
Discussion starter · #54 ·
Cześć kolego,

Jedną rzeczą, której żałuję w mojej dotychczasowej budowie, jest fakt, że nie umieściłem gwintowanych kołków na spodzie mojej podłogi ze sklejki. Jak kołki, które dostajesz w meblach z płaskim opakowaniem, tylko większe. Teraz utknąłem, próbując znaleźć alternatywny sposób mocowania jednostek. Wszystkie jednostki, skrzynie do przechowywania, szafki, rozkładane łóżko (które służy również jako siedzenie) i aneks kuchenny na prowadnicach szuflad również będą się zazębiać.

Sposób, w jaki zamierzasz używać swojego vana, określa rzeczywisty układ. Ponieważ planuję odpoczywać z tyłu z podniesioną tylną klapą i otwartymi drzwiami przesuwnymi, muszę się położyć i oglądać świat z tyłu, z widokiem na drzwi przesuwne. Więc w ten sposób zamierzam się ustawić. Gotowanie, gdy jestem na "dzikim kempingu", będzie odbywać się spod tylnej klapy, więc będę musiał zbudować markizę, która zatrzaskuje się na górze tylnej klapy (na wypadek wiatru), więc zasadniczo jesteś osłonięty. Zainstaluję również oświetlenie LED w tylnej klapie, więc po otwarciu tylnej klapy oświetlenie będzie nad tobą i twoim miejscem do gotowania.

Miło by było i z pewnością o wiele prościej zaprojektować lodówkę przy tylnej klapie, w pobliżu wysuwanego aneksu kuchennego, ale jedną rzeczą do rozważenia jest ...... te zimne, wilgotne poranki, kiedy czujesz potrzebę zrobienia kawy. Więc teraz masz problem! Jak dostać się do lodówki z wnętrza vana?

Muszę jeszcze sfinalizować moje rysunki, ale czuję, że zmierzam do celu :D

Jestem pewien, że mówię w imieniu innych, kiedy mówię, pamiętaj, aby zamieścić kilka zdjęć swojego typu kuchenki do grillowania, gdy to rozgryziesz, bo jestem tego pewien T:

TURK
 
Można użyć systemu torów typu "T", podobnego do ciężarówek, i albo przykręcić profil półksiężyca do górnej powierzchni, albo wyfrezować prostokątny przekrój w płaszczyźnie.
 
Świetna konstrukcja, zawsze dobrze jest poświęcić czas i mieć dokładnie to, czego chcesz w vanie.

Z jakiego materiału wykonałeś podsufitkę kabiny? Wygląda jak zamsz lub alcantara.

Pozdrawiam

Red5
 
Discussion starter · #58 ·
Co za fantastyczny link, to motomartin A:Spędziłem całe wieki szukając prawie wszystkiego, co mają ..... lepiej wyciągnąć portfel :DPomysł z systemem szynowym to również to, na co wpadłem. Ale nie chcę zbytnio frezować mojej podłogi :(Ponieważ wciąż mam dostęp do paneli bocznych. Mogę umieścić tam "punkty kotwiczenia". Przynajmniej teraz wiem, gdzie mogę dostać moje zamki zabezpieczające. Ponieważ mają zamykane zamki zatrzaskowe.Dzięki kolego T:
 
Discussion starter · #59 ·
Świetna konstrukcja, zawsze dobrze jest poświęcić czas i mieć dokładnie to, czego chcesz w vanie.

Z jakiego materiału zrobiłeś podsufitkę? Wygląda jak zamsz lub alcantara.

Pozdrowienia

Red5
Dzięki kolego T:

Wybór materiałów, których używasz, jest bardzo ważny. Jest to szczególnie ważne, jeśli chodzi o drewno, którego używasz w konwersji.
Możesz łatwo dodać 200 kilogramów lub więcej do swojego vana, jeśli nie odrobisz pracy domowej. Oczywiście wytrzymałość i sztywność są również czynnikiem, dlatego zamierzam użyć świerku visa do jednostek, w przeciwieństwie do „normalnej” sklejki.

Wiem, że świerk visa to również sklejka, ale różnica w wadze jest niesamowita, mam dwa kwadratowe odcinki każdego z nich o wymiarach 2 stóp, a dla porównania świerk visa jest prawie o połowę lżejszy od „normalnej” sklejki. Normalna sklejka ma grubość 15 mm, a świerk visa 18 mm. Więc to jest to, czego będę używał.

Nie używam też rozciągliwego dywanu MVM, ponieważ nie można go dostać w kolorze czarnym. Używam tkaniny akustycznej do wnętrza.
Jeśli chodzi o podsufitkę i różne wykończenia, używam sztucznego zamszu. Wyceniłem zamsz (prawdziwy materiał), ale za 40 funtów za jard kwadratowy ........ to po prostu skandaliczne!

Alacantra była jeszcze droższa :eek: Te tkaniny na siedzeniach są w porządku. Ponieważ siedzenia to obszary o dużym zużyciu. Ale podsufitka już nie. A żeby na to spojrzeć i poczuć, sztuczny zamsz jest jak prawdziwy :)



TURK
 
Jeśli naprawdę chcesz iść w kierunku wysokiej wytrzymałości i niskiej wagi, to jest to materiał, który powinieneś zdobyć.

Panele o strukturze plastra miodu - mogą mieć dowolną grubość, wiele różnych powierzchni - nawet CF, również różne rodzaje rdzeni.

 
41 - 60 of 231 Posts