Cześć wszystkim,
Ponieważ zbierałem informacje przez ostatnie kilka lat, po zakupie mojego drugiego T4, pomyślałem, że lepiej będzie założyć wątek o budowie, ponieważ niektóre z tych informacji mogą być bezcenne dla niektórych. Moje doświadczenia, dobre i złe ( i wpadki ) również zostaną uwzględnione. Niektórzy mogą uczyć się na moich błędach. Z góry przepraszam za niektóre moje dygresje i wiele, wiele zdjęć.
Krótkie wyjaśnienie.... Miałem wtedy 1.9D, świetny biegacz, solidny, ale bez 'oompth', jeśli wiesz, co mam na myśli.
To było mniej więcej w czasie, gdy dołączyłem do tego wspaniałego Forum. I stałem się częścią czegoś, co przejmie moje życie ........ na lepsze, jak mogę dodać
Po przeczytaniu prawie wszystkiego, co mogłem dostać w swoje ręce, szybko zdałem sobie sprawę ( i miało to dla mnie sens ), że 2.5 Turbo Diesel 5 cylindrów jest dla mnie tym właściwym. Więc zaczęły się moje poszukiwania. Ponieważ jestem w Jersey na Wyspach Normandzkich, może to być trudne. Ale byłem gotów podróżować dla odpowiedniego pojazdu. Więc kontynuowałem chodzenie po Jersey w moim 1.9D z głową pełną pomysłów i stosem pieniędzy czekających na wydanie!
Potem pewnego pięknego dnia ....... zobaczyłem ją!
Skontaktowałem się ze sprzedawcą i zgodziłem się obejrzeć vana tego wieczoru po pracy. Chciał za nią za dużo gotówki. Więc powiedziałem mu, że się nad tym prześpię. SPAĆ ....... wcale nie. Nie spałem wcale, ponieważ tak bardzo bałem się, że sprzeda ją następnego dnia. Więc następnego dnia poszedłem na kolejne oglądanie i pojechaliśmy na przejażdżkę. Byłem zauroczony
różnica była niesamowita. Nawet nie jeździł jak van, są one porównywalne do niektórych dobrych samochodów.
Zaczęło się targowanie ...... trwało to jakiś czas ( jak to robisz ) po prostu nie chciał ustąpić ........ wtedy pokazałem gotówkę! nigdy to nie zawodzi
Cena i warunki zostały uzgodnione, byłem teraz dumnym właścicielem SWB 2003 2.5TDi 88BHP fabrycznie standardowego ( ale zawsze możemy coś z tym zrobić później ...... jak nauczyłem się z czytania postów na tym forum ).
Oto jak wyglądała, kiedy po raz pierwszy poszedłem ją obejrzeć pierwszego wieczoru >>
A kilka dni później, po załatwieniu wszystkich formalności. Zaparkowany obok mojego 1.9D >>
Wnętrze prawie takie samo nudne szare jak w moim 1.9D. Pierwszą rzeczą, którą muszę zrobić, jest pozbycie się okropnej kierownicy >>
Kilka dni jazdy po 'Lulu', dobrze dobrana nazwa, pomyślałem. Uśmiech od ucha do ucha. Większość moich kolegów i współpracowników zgodziła się, że była piękna ...... ale dlaczego 'tapeta' !? Ponowne zobaczenie zdjęcia przypomina mi, dlaczego to mówili.
A poza tym, kwiaty są dla dziewczyn! >>
Patrząc do środka, powiedziałem mi, że mam dużo pracy do wykonania >>
Nie oceniłem zbytnio jego umiejętności stolarskich, ale jako surfer wiem, że prawdopodobnie wolałby uderzyć w fale. Więc wszystko będzie musiało wyjść >>
Bardzo ważne 2.5TDi - wszystko w świetnym stanie, chociaż brak jakichkolwiek zapisów! ...... dlaczego ludzie są tak źli w prowadzeniu zapisów!?
Dobrze jest wpisać umowę kupna, robię to od lat z używanymi samochodami i motocyklami. Jeśli odmawiają podpisania, mogą coś ukrywać ....... po prostu odejdź. >>
Przyszła również z bardzo eleganckimi 18-calowymi felgami ...... Porsche, jak mi powiedziano w tamtym czasie ...... później okazało się, że nie są >>
Pierwszym etapem operacji było zamienienie wszystkich moich ostatnich zakupów z mojego 1.9D, moich udogodnień, takich jak kubełkowe siedzenia, sportowa kierownica Momo, reflektory typu DRL, zrobiłbym to innym razem. Byłem jak dumny tata tego dnia z moimi dwoma rodzeństwem >>
Aby moja kierownica Momo i piasta działały poprawnie (tj. anulowanie kierunkowskazu), odciąłem kawałek aluminiowej rury i przykleiłem go do oryginalnego zaczepu anulującego kierunkowskaz, który był za krótki. >>
To zbliżenie pokazuje zakładkę anulowania kierunkowskazu w pozycji OFF (mała biała zakładka po prawej stronie) >>
To zbliżenie pokazuje wystającą zakładkę (kierunkowskaz WŁĄCZONY), więc kiedy wyprostujesz kierownicę, zakładka na piaście kierownicy styka się z nią i anuluje kierunkowskaz, naprawdę proste. >>
I przedłużona zakładka anulująca na piaście kierownicy >>
Ponieważ zamierzałem zainstalować elektrykę w moich drzwiach, nie zamierzałem zostawiać za sobą mieszków drzwiowych ..... nie po 15 funtów za sztukę! >>
Mniejszy z dwóch końców przechodzi między dwoma panelami nadwozia i wychodzi spod spodu, gdzie znajduje się skrzynka bezpieczników >>
Następnie grubszy koniec 'wtyka się' w drzwi. >>
Moje kubełkowe siedzenia w środku i większość 'drewna opałowego' usunięta. >>
Obawiam się pomyśleć, co mógłbym znaleźć za tymi panelami! >>
Cóż, jest izolowany ...... to to okropne coś, czego używali w grze budowlanej. Nie chcesz wdychać tego czegoś, a nawet dopuścić do kontaktu ze skórą. Nie ma nic gorszego niż pył szklany w płucach! >>
Po założeniu maski oddechowej kontynuowałem rozbiórkę ( właściwie dość satysfakcjonującą ). Cóż, to coś było wszędzie.
Musi być tu ciepło jak w toście! >>
Za całą izolacją poddasza znalazłem panele z płyty pilśniowej przyklejone do metalowych paneli vana! >>
Trochę więcej sprzątania i sprawdzania pod kątem rdzy. >>
I jeszcze więcej tej cholernej izolacji w dachu. >>
Wygląda na to, że też nie wstydził się używać kleju >>
OK, to prawie wszystko, trochę więcej sprzątania i dokładna kontrola różnych paneli nadwozia i mogę zacząć myśleć o mojej osobistej budowie >>
Ponieważ zbierałem informacje przez ostatnie kilka lat, po zakupie mojego drugiego T4, pomyślałem, że lepiej będzie założyć wątek o budowie, ponieważ niektóre z tych informacji mogą być bezcenne dla niektórych. Moje doświadczenia, dobre i złe ( i wpadki ) również zostaną uwzględnione. Niektórzy mogą uczyć się na moich błędach. Z góry przepraszam za niektóre moje dygresje i wiele, wiele zdjęć.
Krótkie wyjaśnienie.... Miałem wtedy 1.9D, świetny biegacz, solidny, ale bez 'oompth', jeśli wiesz, co mam na myśli.
To było mniej więcej w czasie, gdy dołączyłem do tego wspaniałego Forum. I stałem się częścią czegoś, co przejmie moje życie ........ na lepsze, jak mogę dodać
Po przeczytaniu prawie wszystkiego, co mogłem dostać w swoje ręce, szybko zdałem sobie sprawę ( i miało to dla mnie sens ), że 2.5 Turbo Diesel 5 cylindrów jest dla mnie tym właściwym. Więc zaczęły się moje poszukiwania. Ponieważ jestem w Jersey na Wyspach Normandzkich, może to być trudne. Ale byłem gotów podróżować dla odpowiedniego pojazdu. Więc kontynuowałem chodzenie po Jersey w moim 1.9D z głową pełną pomysłów i stosem pieniędzy czekających na wydanie!
Potem pewnego pięknego dnia ....... zobaczyłem ją!
Skontaktowałem się ze sprzedawcą i zgodziłem się obejrzeć vana tego wieczoru po pracy. Chciał za nią za dużo gotówki. Więc powiedziałem mu, że się nad tym prześpię. SPAĆ ....... wcale nie. Nie spałem wcale, ponieważ tak bardzo bałem się, że sprzeda ją następnego dnia. Więc następnego dnia poszedłem na kolejne oglądanie i pojechaliśmy na przejażdżkę. Byłem zauroczony
Zaczęło się targowanie ...... trwało to jakiś czas ( jak to robisz ) po prostu nie chciał ustąpić ........ wtedy pokazałem gotówkę! nigdy to nie zawodzi
Cena i warunki zostały uzgodnione, byłem teraz dumnym właścicielem SWB 2003 2.5TDi 88BHP fabrycznie standardowego ( ale zawsze możemy coś z tym zrobić później ...... jak nauczyłem się z czytania postów na tym forum ).
Oto jak wyglądała, kiedy po raz pierwszy poszedłem ją obejrzeć pierwszego wieczoru >>
A kilka dni później, po załatwieniu wszystkich formalności. Zaparkowany obok mojego 1.9D >>
Wnętrze prawie takie samo nudne szare jak w moim 1.9D. Pierwszą rzeczą, którą muszę zrobić, jest pozbycie się okropnej kierownicy >>
Kilka dni jazdy po 'Lulu', dobrze dobrana nazwa, pomyślałem. Uśmiech od ucha do ucha. Większość moich kolegów i współpracowników zgodziła się, że była piękna ...... ale dlaczego 'tapeta' !? Ponowne zobaczenie zdjęcia przypomina mi, dlaczego to mówili.
A poza tym, kwiaty są dla dziewczyn! >>
Patrząc do środka, powiedziałem mi, że mam dużo pracy do wykonania >>
Nie oceniłem zbytnio jego umiejętności stolarskich, ale jako surfer wiem, że prawdopodobnie wolałby uderzyć w fale. Więc wszystko będzie musiało wyjść >>
Bardzo ważne 2.5TDi - wszystko w świetnym stanie, chociaż brak jakichkolwiek zapisów! ...... dlaczego ludzie są tak źli w prowadzeniu zapisów!?
Dobrze jest wpisać umowę kupna, robię to od lat z używanymi samochodami i motocyklami. Jeśli odmawiają podpisania, mogą coś ukrywać ....... po prostu odejdź. >>
Przyszła również z bardzo eleganckimi 18-calowymi felgami ...... Porsche, jak mi powiedziano w tamtym czasie ...... później okazało się, że nie są >>
Pierwszym etapem operacji było zamienienie wszystkich moich ostatnich zakupów z mojego 1.9D, moich udogodnień, takich jak kubełkowe siedzenia, sportowa kierownica Momo, reflektory typu DRL, zrobiłbym to innym razem. Byłem jak dumny tata tego dnia z moimi dwoma rodzeństwem >>
Aby moja kierownica Momo i piasta działały poprawnie (tj. anulowanie kierunkowskazu), odciąłem kawałek aluminiowej rury i przykleiłem go do oryginalnego zaczepu anulującego kierunkowskaz, który był za krótki. >>
To zbliżenie pokazuje zakładkę anulowania kierunkowskazu w pozycji OFF (mała biała zakładka po prawej stronie) >>
To zbliżenie pokazuje wystającą zakładkę (kierunkowskaz WŁĄCZONY), więc kiedy wyprostujesz kierownicę, zakładka na piaście kierownicy styka się z nią i anuluje kierunkowskaz, naprawdę proste. >>
I przedłużona zakładka anulująca na piaście kierownicy >>
Ponieważ zamierzałem zainstalować elektrykę w moich drzwiach, nie zamierzałem zostawiać za sobą mieszków drzwiowych ..... nie po 15 funtów za sztukę! >>
Mniejszy z dwóch końców przechodzi między dwoma panelami nadwozia i wychodzi spod spodu, gdzie znajduje się skrzynka bezpieczników >>
Następnie grubszy koniec 'wtyka się' w drzwi. >>
Moje kubełkowe siedzenia w środku i większość 'drewna opałowego' usunięta. >>
Obawiam się pomyśleć, co mógłbym znaleźć za tymi panelami! >>
Cóż, jest izolowany ...... to to okropne coś, czego używali w grze budowlanej. Nie chcesz wdychać tego czegoś, a nawet dopuścić do kontaktu ze skórą. Nie ma nic gorszego niż pył szklany w płucach! >>
Po założeniu maski oddechowej kontynuowałem rozbiórkę ( właściwie dość satysfakcjonującą ). Cóż, to coś było wszędzie.
Musi być tu ciepło jak w toście! >>
Za całą izolacją poddasza znalazłem panele z płyty pilśniowej przyklejone do metalowych paneli vana! >>
Trochę więcej sprzątania i sprawdzania pod kątem rdzy. >>
I jeszcze więcej tej cholernej izolacji w dachu. >>
Wygląda na to, że też nie wstydził się używać kleju >>
OK, to prawie wszystko, trochę więcej sprzątania i dokładna kontrola różnych paneli nadwozia i mogę zacząć myśleć o mojej osobistej budowie >>