VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
61 - 80 of 231 Posts
Discussion starter · #61 ·
Cześć kolego,

Naprawdę znasz się na rzeczy kolego ...... kolejny doskonały link.
Jestem pewien, że w przyszłości będę miał z tego coś do wykorzystania. Widziałem coś takiego w grze budowlanej.

Naprawdę nie ma zamiennika dla drewna, jest łatwe w obróbce, zawsze ciepłe w dotyku i stosunkowo tanie.
 
Discussion starter · #63 ·
Cześć lister,

Tak, rozważałem je. Ale wkręcają się od zewnątrz, w zasadzie to samo, czego pierwotnie potrzebowałem, ale wkręcane od spodu panelu podłogowego ze sklejki

Problem z nimi polega na tym, że mogą się wyciągnąć pod wpływem naprężenia, a jeśli tak się stanie, skończysz z wyrwaniem dużej dziury w drewnianej podłodze.

Musisz pamiętać, że wszystko, co włożysz do tyłu swojego vana, musi tam pozostać.
Przez to rozumiem, że nawet jeśli weźmiesz udział w drobnej kolizji, wszystkie twoje meble muszą pozostać na swoim miejscu.

Być może będę musiał zastosować system "szyn", ponieważ rozkłada on również obciążenie.

Dzięki kolego.

TURK
 
Discussion starter · #65 ·
Zacznę wkrótce własny wątek budowlany, ale na razie...:D

http://drawerslide.com.au/drop-down-fridge-slide
Cześć kolego,

Facet, który opracował system przesuwania i opuszczania lodówki, musiał być jakimś geniuszem! ....... co za system A:

To sprawiłoby, że lodówka 12 V byłaby dostępna z wnętrza vana. Z pewnością warto rozważyć, ale byłoby to zależne od ceny.

Pierwszą rzeczą na mojej liście zakupów musiałyby być prowadnice szuflad, takie jak na ich stronie, ocenione na 227 kg. Nie widzę problemu z tym, że cały obszar "aneksu kuchennego" jest przez nie podparty. Muszę tylko znaleźć jakieś w Wielkiej Brytanii.

Byłbym bardzo zainteresowany zobaczeniem, co wymyślisz w swojej budowie. Możesz wymyślić coś, o czym nie pomyślałem I:
Czytałem tu wiele wątków i zauważyłem, że wielu członków decyduje się na układ w kształcie litery „L”, tak jakby to była ich jedyna opcja. Przy starannym planowaniu jestem pewien, że mogę wymyślić jakąś alternatywę. Układ w kształcie litery „L” tworzy miejsca siedzące dla 6 do 8 osób, ........ Nie zamierzam mieć 8 osób siedzących z tyłu mojego vana i pijących piwo! ...... Wolałbym mieć miejsce do przechowywania.


TURK
 
Dzięki za radę kolego. Zasadniczo chcę, żebyś tak zrobił. Mój to ten sam moduł/kamper do demontażu, ponieważ chcę części zamienne na dni na torze. To, czego używam do mojej podłogi, to płytki unistrut. Ze sklejki po obu stronach dwóch szyn na podłodze.
 
Hej kolego, mam nadzieję, że wkrótce zabiorę się za swoją deskę rozdzielczą. Zastanawiam się tylko, czy wszystkie inne 'szare' części deski rozdzielczej, które są oddzielne (tj. osłona skrzynki bezpieczników/kieszeń), zrobiłeś w tym samym czasie, co główną deskę rozdzielczą, a jeśli nie, to czy w końcu do siebie pasowały?
 
Discussion starter · #68 · (Edited)
Hej kolego, mam nadzieję, że wkrótce zabiorę się za robienie deski rozdzielczej. Zastanawiam się tylko, czy wszystkie pozostałe "szare" części deski rozdzielczej, które są oddzielne (tj. osłona skrzynki bezpieczników/kieszeń), zrobiłeś w tym samym czasie, co główną deskę rozdzielczą, a jeśli nie, to czy na końcu pasowały do siebie?
Co za doskonały punkt, bardzo się cieszę, że go poruszyłeś, ponieważ sam zapomniałem o tym wspomnieć.

Ponieważ przez kilka dni spryskałem wiele cienkich warstw matowej czerni, wszystkie tworzywa sztuczne miały w zasadzie takie samo wykończenie. Ostatnia warstwa "mgiełki" została nałożona na wszystkie tworzywa sztuczne w zasadzie w tym samym czasie. Jedyną częścią, która nie została wykonana w tym samym czasie, była pokrywa schowka, ponieważ początkowo miałem trudności z jej demontażem. Kiedy w końcu zabrałem się za jej malowanie, używając dokładnie tej samej techniki, której użyłem do deski rozdzielczej, okazało się, że jest nieco bardziej błyszcząca! Chyba trzymałem puszkę ze sprayem trochę za blisko.

Teraz, gdy wszystko jest ponownie zmontowane, schowek wygląda zupełnie inaczej.

Różnice w odcieniach lub kontrastach mogą się również różnić w zależności od koloru. Trzymałbym również puszkę ze sprayem na boku, aby użyć jej jako ostatniej warstwy na wszystkich swoich elementach. Ponieważ różne puszki ze sprayem mogą się nieznacznie różnić kolorem, może to być bardziej zauważalne w przypadku czerwieni i błękitów.
 
Discussion starter · #69 ·
Cześć wszystkim,

Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu na przeróbkę wnętrza, byłem zajęty pracą nad projektem reflektorów.
Ale była praca, która była dawno spóźniona ........ a mianowicie moje zawieszenie.

To wynik słabego zawieszenia >http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=340998

I to było bez mojej konwersji z tyłu.

Więc dostałem zestaw sprężyn i amortyzatorów Vogtland od Richarda z Blue Bird Customs, bardzo zadowolony z mojego nowego zestawu T:

Przed >>

Image



Czy muszę mówić, który jest nowy! I:

Image



OK, więc tył zrobiony >>

Image



Następnie zwróciliśmy uwagę na przednie amortyzatory >>

Image



Nowe za stare >>

Image



Następnie zwróciliśmy uwagę na dolne przeguby kulowe ...... lekko zepsute, jak widać! >>

Image



A w porównaniu do nowego >>

Image



Nowy w >>

Image



A kiedy tam byłem, zajęliśmy się klinem drzwi przesuwnych dzięki uprzejmości Colese >>

Image



Efekt końcowy! >>

Image



Ogólnie rzecz biorąc, nieźle jak na poranną pracę, trochę się "wtrąciłem", ale dużo się nauczyłem.




TURK
 
Discussion starter · #72 ·
Wygląda ładnie Turk, więc na jaką wysokość i kombinację kół się w końcu zdecydowałeś?
Dzięki kolego, tak, naprawdę zadowolony z dotychczasowej transformacji, różnica jest niesamowita. Wymiana zepsutych dolnych przegubów kulowych jest koniecznością. To proste zadanie całkowicie wyeliminowało irytujące stukanie, które miałem z przodu.

Obecnie mam moje 'Winters' na
18" felgi aluminiowe
Przód 235/40 -60mm obniżenia
Tył 235/45 -40mm obniżenia

Nie mogę się doczekać, aż pogoda trochę wyschnie, żebym mógł założyć moje Borbet A :D

Przód Borbet A 16" 7.5J ET30 - Continental Premium 215/55/16 97W XL
Tył Borbet A 16" 9J ET15 - Continental Premium 225/55/16 97W XL

Mam wrażenie, że opisanie jakości jazdy w kategoriach laika byłoby takie, jakby siedziało się w nowym samochodzie. Chodzi mi o to, że nie ma się kołysania i grzechotania, które można uzyskać z regularnych furgonetek, nie zapominajmy, że zaczęła życie jako pojazd użytkowy, zaprojektowany jako koń roboczy, a nie luksusowa limuzyna.

Następnie przeszedłem przez etap 'obniżony', 18" felgi aluminiowe z oponami o profilu 40. Dobra, solidna jazda, można powiedzieć, ale trochę zbyt ostra na nieutrzymanych drogach dzisiejszych czasów.

Myślę więc, że idealnym kompromisem (dla mnie w każdym razie) jest sztywniejsze zawieszenie, z większą ilością opony, np. profil 55. Większa ścianka opony jest naprawdę osiągalna tylko dzięki mniejszej średnicy koła, aby zachować prawidłowy promień toczenia.

Tak wygodna, jak jest teraz w prowadzeniu, za kilka tygodni powinna być jeszcze lepsza, gdy założę moje Borbety.


TURK
 
Discussion starter · #73 ·
Dobra robota kolego...

Czy klin był wystarczająco łatwy? Też mam jeden w drodze od tego faceta...T:
Cześć kolego,

Dzięki za to T:

Niezależnie od tego, jak na to patrzysz ....... to robota dla dwóch osób. Można założyć klin / szynę bez całkowitego zdejmowania drzwi, tak jak zrobiłem to w zeszłym roku. Podłożyłem dwie deski paletowe pod moje drzwi i kawałek dywanu, aby chronić dół drzwi, i poprosiłem mojego kumpla, żeby przytrzymał drzwi na miejscu, upewniając się, że górny wałek się nie odczepi, ponieważ to on utrzymuje całą wagę.

Drugiego dnia mój kolega mechanik pokazał mi jednak inny sposób. On zaleca całkowite usunięcie drzwi przesuwnych (podnoszenie przez dwie osoby, ponieważ z przesuwanymi oknami jest bardzo, bardzo ciężkie). W zeszłym roku nie chciałem całkowicie zdejmować drzwi, ponieważ miałem wrażenie, że będę miał problem z ponownym ich wyrównaniem.

On robi to w ten sposób, że całkowicie usuwa dolny wałek. Więc kiedy zakładasz drzwi przesuwne z powrotem, nie ma potrzeby ponownego wyrównywania. Mówię o śrubie na dole stopnia, a nie o śrubie allun, którą widać po otwarciu drzwi.

Czy zamówiłeś stalowy klin od Simona czy ten z włókna szklanego?

Ja pierwotnie zamówiłem ten z włókna szklanego od Simona, ale Lulu go nie polubiła! I: :D ale ten stalowy jest wspaniały T:


TURK
 
Absolutnie....

Mam nadzieję, że w ten weekend dostanę farbę, która ma być "Panama Beige", podobno używaną w starszych garbusach, ale pochodzi z Peugeota. Powinno ładnie wyglądać na tle niebieskiego koloru autobusu.
 
Discussion starter · #79 ·
Cześć wszystkim,

Ponieważ dzisiejszy dzień był jak letni dzień w Jersey, pomyślałem, że założę z powrotem moje Borbet A. Wciąż mam sporo pracy do zrobienia, ponieważ mam nadzieję pomalować środki na matowy czarny kolor. Myślę, że lepiej połączy się to z matowymi czarnymi zderzakami, a odrobina 'błyszczących' rzeczy (lśniące felgi aluminiowe i listwy boczne ze stali nierdzewnej) pomogłaby nieco przełamać kontrast.

Zmiana jest bardzo subtelna, patrząc od przodu >>

Image



Idąc wzdłuż prawej strony, sprawy wyglądają zupełnie inaczej! Z pomocą malowanego proszkowo stalowego klina drzwi o grubości 40 mm od samego człowieka Colese, drzwi przesuwne ledwo mijają gumę T: o tak Y: >>

Image



Tylny koniec siedzi również nieco wyżej, ale pamiętając, że wciąż muszę włożyć moją konwersję. Może to być nawet 200 do 300 kg, więc powinno się to sprawdzić, nieco za dużo na prawej stronie, ale na to nic nie poradzisz. >>

Image



Przy bliższym przyjrzeniu się widać, jak ciasna jest ta szczelina >>

Image



Właściwie nie ma żadnej szczeliny! ........ po prostu musisz pamiętać, aby pociągnąć drzwi przesuwne trochę do przodu podczas ich przesuwania, a ominiesz gumę >>

Image



Nie jestem wielkim fanem chromu (szczególnie taniego chromu, który dostajesz teraz, który nie jest 'prawdziwym' materiałem), ale lubię wygląd błyszczących rzeczy :D jeśli jest zrobiony poprawnie i niezbyt dużo, wygląda wspaniale >>

Image



Kiedy po raz pierwszy kupiłem Lulu, poprzedni właściciel obniżył ją o 60 mm na całym obwodzie. Po zamontowaniu sprężyn i amortyzatorów Vohgland 40 mm z tyłu i utrzymaniu przodu obniżonego o 60 mm, ma teraz całkiem spory przechył.

Image



Bardzo zadowolony z mojej porannej pracy, a po sesji zdjęciowej pojechaliśmy na przejażdżkę, dostaliśmy sporo spojrzeń, kilka T4 machało (a raczej powinienem powiedzieć uniesiony kciuk w górę, ponieważ w Jersey ludzie wydają się nie być zbyt przyjaźni ..... nie wszyscy, dzięki Bogu!), ale przynajmniej zostałeś zauważony, co oznacza, że Twój van musi wyglądać dobrze >>

Image



W każdym razie, mam nadzieję, że podobają Ci się Borbet A i jeśli rozważasz zakup felg aluminiowych, nie możesz się pomylić z Borbetami. Połącz to z zestawem sprężyn i amortyzatorów Vohgland od Blue Bird Customs, a będziesz na wygranej pozycji.

Jakość jazdy jest stosunkowo twarda z odrobiną sprężystości, czujesz dobre wrażenia przez przednią część, kiedy wjedziesz w dziurę, faktycznie czujesz, jak zawieszenie ją pochłania, w przeciwieństwie do wpadania w dziurę, którą dostajesz z niskoprofilowymi oponami i niedoszacowanymi sprężynami i amortyzatorami (zawsze mnie to wzdrygało).


Następnym razem ....... wracam do mojej tylnej konwersji (z pewnym zwrotem akcji, jak mogę dodać) I:




TURK
 
61 - 80 of 231 Posts