VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
921 - 940 of 3,706 Posts
AJT pasuje jak ACV. Kolektory to wyzwanie, żeby je zdjąć, a potem kolejne wyzwanie, żeby je założyć! Przedłużka 3" na grzechotce była jedynym możliwym sposobem, dziwnie mi się to podobało, i pamiętajcie Plusgas jest waszym przyjacielem!!! Użyłem dwóch puszek tego specyfiku i nie miałem żadnych zablokowanych śrub!
 
Zrobiłem konwersję kilka tygodni temu i mam kilka sugestii dla Matta T4 i XSwind.
Matt T4 - Użyj rury dolotowej z ACV, aby połączyć skrzynkę filtra z turbosprężarką, a następnie możesz podłączyć odpowietrznik za pomocą około metra silikonowej rury 22 mm. Wygląda to jak standardowe mocowanie po zakończeniu.
XSwind - Założyłem kolektor wydechowy, a następnie całą turbosprężarkę. Gdybym robił to ponownie, mógłbym rozdzielić turbosprężarkę, zamontować krótki kolektor turbosprężarki do rury wydechowej, zanim zamontowałbym resztę turbosprężarki. Następnie można by było dostać się do tych okropnych zacisków wydechowych od góry. Następnie zamontuj turbosprężarkę na kolektorze wydechowym i wkręć cztery śruby z powrotem, aby podłączyć turbosprężarkę. T:
 
Discussion starter · #930 · (Edited)
Ciekawe, dzięki. Czy wiesz, co zrobił poza turbosprężarką, żeby to osiągnąć?
Ma - Kolektor wydechowy Volvo V70 i turbosprężarkę K14 2267 (turbosprężarka ACV to tylko K14 2060) Dopasowane porty na głowicy i kolektorach Niższe sprężanie (około 20:1, myślę) przy użyciu dwóch uszczelek głowicy 1,3 mm Zmodyfikowana pompa wtryskowa (zamontowana LDA) Wydech 2,5" Intercooler FMIC :) Mógłbym zwiększyć moc w moim, ale będzie dymił jak cholera bez zamontowanego LDA bez doładowania, więc jestem zadowolony z obecnej mocy, dopóki nie zamontuję nowej pompy wtryskowej. Jeżdżę z kompresją 22:1, ta sama specyfikacja co stary silnik D24TIC, który miał standardowo 140 KM
 
Zrobiłem konwersję kilka tygodni temu i mam kilka sugestii dla Matta T4 i XSwind.
Matt T4 - Użyj rury wlotowej z ACV, aby połączyć skrzynkę filtra z turbosprężarką, a następnie możesz podłączyć do niej odpowietrznik za pomocą około metra silikonowej rury 22 mm. Wygląda to jak standardowe dopasowanie po zakończeniu.
XSwind - Założyłem kolektor wydechowy, a następnie całą turbosprężarkę. Gdybym miał to robić ponownie, mógłbym rozdzielić turbosprężarkę, zamontować krótki kolektor turbosprężarki do rury wydechowej, zanim zamontowałbym resztę turbosprężarki. Następnie można by było dostać się do tych okropnych zacisków wydechowych od góry. Następnie zamontuj turbosprężarkę na kolektorze wydechowym i wkręć cztery śruby, aby podłączyć turbosprężarkę. T:
Pozdrowienia T:
Mam rurę w drodze, już używam rury wlotowej powietrza tdi, wystarczy ją połączyć.

Miałem prawdziwą walkę, aby założyć te straszne zaciski c z powrotem na wydech i myślałem o rozdzieleniu turbosprężarki, ale wtedy było już za późno, ponieważ zamontowałem ją w całości. Potrzebujesz tylko spaghetti ramion!

Mam nadzieję, że mój będzie +90 KM tylko z turbosprężarką??? Mam teraz błąd, więc intercooler next I:
 
Zrobiłem konwersję kilka tygodni temu i mam kilka sugestii dla Matta T4 i XSwind.
Matt T4 - Użyj rury wlotowej z ACV, aby połączyć skrzynkę filtra z turbosprężarką, a następnie możesz podłączyć do niej odpowietrznik za pomocą około metra silikonowej rury 22 mm. Wygląda to jak standardowe dopasowanie po zakończeniu.
T:
to działa tylko wtedy, gdy masz późniejszą skrzynkę powietrzną z kwadratowym panelem, moją wczesną formę cylindra i pozycję zbyt daleko, aby włożyć rurę wlotową ACV...
 
Discussion starter · #933 ·
Mam na zbyciu zapasową skrzynię powietrzną Later Model Square Air box c/w zielonym panelem filtra Performace, jeśli ktoś jej potrzebuje T: Widziałem gdzieś niestandardowe kołnierze turbo z rurą spustową 2 1/2", co byłoby świetną konwersją
 
T:T:T:T:T:T:

Bardzo miło.

Mój się zaczął, zajęło prawie 2 godziny, żeby wyjąć wszystkie śruby kolektora dolotowego oprócz 1, grrrrrrr ff ing okropna robota :confused:

Na moim prawie nie ma miejsca/prześwitu, ponieważ mam w pełni zamontowaną konwersję oleju roślinnego: więc mam rury trójnikowe, podgrzewany filtr, wymiennik ciepła i zawory przełączające, które wszystkie przeszkadzają i zeskrobują każdy kawałek skóry z moich przedramion ;-(

Jutro dzień, aby w pełni skupić się na królewskim bólu w pracy.

Czas na narzekanie.

Tak zwana niemiecka inżynieria, NIE, musieli mieć ciężki w Amsterdamie przed zaprojektowaniem tego kolektora dolotowego, FFS to byłoby takie proste.

Na moim mam 4 otwory strategicznie umieszczone nad tylko 4 śrubami kolektora dolotowego.
Otwory te mają rozmiar 8 mm, dlaczego nie wywiercić otworów nad każdą śrubą wlotową i nie zrobić ich wystarczająco dużymi, aby można było ich używać.

Spodziewałem się więcej :*
 
lol mr Rake :)

Więc kolektory zeszły tak łatwo dzisiaj rano, tylko 10 minut pracy i oba były offski :)

Następnie usunięto korek chłodnicy oleju, tylko po to, by stwierdzić, że to cholerny 16 mm, mam dwa węże i oba to wersje 12 mm.
Do "Pipe and Threads" i zamierzają zmodyfikować mój wąż olejowy turbo i zastąpić końcówkę banjo 12 mm wersją 16 mm.
1 nowe banjo i dwa pierścienie uszczelniające i powinno być dobrze.

Powiedziano mi, że zrobią to dziś po południu.
Teraz idę zająć się bagnetem, trzymam kciuki.
 
*** POMOC***

No i znowu się zaciąłem, powiedziano mi, że węża nie da się już zmodyfikować.

Czy ktoś ma pomysł, jak mogę rozwiązać ten problem?

Chłodnica oleju ma wtyk 16 mm, a wszystkie moje węże to banjo 12 mm, co mogę zrobić?

Chyba zamówienie części VW, czy istnieją takie rzeczy jak adaptery lub reduktory?
 
921 - 940 of 3,706 Posts