VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
101 - 120 of 3,706 Posts
Discussion starter · #101 · (Edited)
Sprytny pomysł.A: Nie mam ochoty montować płyty kanapkowej ze względu na umiejscowienie filtra. Może być królewskim PITA.
W moim MK1 Golf mam zdalny filtr oleju ze względu na konfigurację podwójnej chłodnicy oleju, którą mam, mam standardową chłodzoną wodą i płytę kanapkową z zaślepką.

później płyta kanapkowa zasila zdalną chłodnicę oleju i zdalny filtr oleju, a także znacznie ułatwia wymianę filtra oleju. T:

Image


Image


Image


Image



Image
 
Discussion starter · #104 ·
T: Co byłoby potrzebne do zamontowania go w 2.4D?
Odkręć filtr oleju, umieść płytkę pośrednią tam, gdzie znajduje się filtr, a następnie wkręć filtr oleju z powrotem w pozycję pod nową płytką pośrednią. T:

Powodem zdalnego filtra w MK1 jest to, że filtr nie ma wystarczająco dużo miejsca z płytką pośrednią, ale zwiększa również pojemność oleju. T:
 
Discussion starter · #106 ·
Brookster: W V70 turbo, gdzie idzie przewód podciśnienia od króćca na turbosprężarce???
Przewód podciśnienia do regulatora doładowania - króciec na zaworze upustowym

lub

Wskaźnik doładowania - gdziekolwiek z rur doładowania między turbosprężarką a kolektorem dolotowym
 
Przewód podciśnienia do regulatora doładowania - króciec na zaworze upustowym

lub

Wskaźnik doładowania - gdziekolwiek z przewodów doładowania między turbosprężarką a kolektorem dolotowym
Jeśli miałbyś podłączyć przewód bez użycia regulatora doładowania lub wskaźnika, gdzie łączy się przewód?
 
Discussion starter · #109 · (Edited)
Jak zmniejszyliście średnicę od kolektora dolotowego (66 mm) do reszty rur???
Redukcja silikonowa 65 mm do kolanka 51 mm

Kolanko 60 mm - 51 mm (£10) do kolektora, użyję istniejącego kołnierza 60 mm z wlotu 2.4D, a następnie reduktora kolankowego do rur doładowania.
Image


Czy to ten przewód doładowania, o którym mówisz?
Image
 
To prawda, jak się przekonałem podczas montażu mojej płyty kanapkowej, istnieje jednak sposób, aby to obejść....

Miałem plik w dół i 6/8 mm od płyty kanapkowej, aby umożliwić przykręcenie adaptera do starego gwintu filtra.... Następnie musiałem kupić filtr oleju 1.9TDi do Golfa mk3, aby pasował... robi to dobrze.
 
Tylko żeby zaktualizować moje postępy; moja głowica jest gotowa do ponownego założenia. Będę musiał tylko rozwiązać problem z połączeniem dopływu oleju i powinno być gotowe do pracy. Głowica została poddana portingowi i polerowaniu zarówno na wlocie, jak i wylocie, prowadnice zaworów zostały usunięte, gniazda zostały przycięte pod wieloma kątami, a powierzchnia oczyszczona, turbosprężarka została poddana obróbce i fazowaniu (zrobione po tym zdjęciu), a oba kolektory zostały poddane portingowi i dopasowane.
 
Discussion starter · #113 ·
Tylko po to, aby zaktualizować informacje o moich postępach; moja głowica jest gotowa do ponownego montażu. Będzie trzeba tylko rozwiązać problem z połączeniem dopływu oleju i powinno być gotowe do pracy. Głowica została poddana portingowi i polerowaniu zarówno na wlocie, jak i wylocie, prowadnice zaworów zostały usunięte, gniazda zostały przycięte pod wieloma kątami, a powierzchnia oczyszczona, turbosprężarka została poddana obróbce i fazowaniu (zrobione po tym zdjęciu), a oba kolektory zostały poddane portingowi i dopasowane.
Image
Dobrze wykonana robota Jon T:

Czy masz już filtr oleju MK3 TDI?

I czy zamierzasz obrócić obudowę sprężarki w turbosprężarce?
 
Brookster: Do czego służy filtr oleju Mk3? Zdałem sobie sprawę, że nie mogę obrócić turbosprężarki, ponieważ spowodowałoby to pętlę w rurach powrotu oleju, a biorąc pod uwagę, że jest zasilana grawitacyjnie, jeśli dostanie się do niej powietrze, zrujnowałoby to turbosprężarkę w kilka sekund. Nawiasem mówiąc, obie oryginalne rury olejowe turbosprężarki VW nigdy nie będą pasować, obie są oddalone o mile, więc idę teraz zrobić kilka. Wciąż nie jestem pewien, gdzie drugi koniec węża podciśnieniowego z siłownika jest przymocowany, jakieś pomysły?:*
 
Discussion starter · #115 ·
Brookster: Do czego służy filtr oleju Mk3? Zdałem sobie sprawę, że nie mogę obrócić turbosprężarki, ponieważ spowodowałoby to pętlę w rurach powrotu oleju, a biorąc pod uwagę, że jest zasilana grawitacyjnie, jeśli dostanie się do niej powietrze, zrujnowałoby to turbosprężarkę w kilka sekund. Nawiasem mówiąc, obie oryginalne rury olejowe turbosprężarki VW nigdy nie będą pasować, obie są oddalone o mile, więc idę teraz zrobić kilka. Wciąż nie jestem pewien, gdzie drugi koniec węża podciśnieniowego z siłownika jest przymocowany, jakieś pomysły?:*
Nie obracaj turbosprężarki!

Przypnij stronę sprężarki, poluzowując śrubę, aby móc obrócić wylot do lepszej pozycji.

Filtr oleju MK3 był krótszy, więc filtr nie uderza w przekładnię kierowniczą, mam niestandardowe przewody olejowe.
 
nie obracaj turbosprężarki!

Przypnij stronę sprężarki, poluzowując śrubę, aby móc obrócić wylot do lepszej pozycji.

Filtr oleju MK3 był krótszy, więc filtr nie uderza w przekładnię kierowniczą, mam niestandardowe przewody olejowe.
Nie jestem pewien, czy zamierzam zmienić pozycję, ale prawdopodobnie nie. Czy ustaliłeś, dokąd idzie rura próżniowa z siłownika? Nie ma gdzie podłączyć jej do turbosprężarki?:*
 
Następnie musi to wrócić z powrotem do systemu z kontrolera doładowania, aby utworzyć pętlę. Zazwyczaj szło by to z siłownika z powrotem do obudowy sprężarki, ale nie mamy tego luksusu z dmuchawą Volvo. Zleciłem wykonanie węży do intercoolera na zamówienie i zamontuję odejście dla rury podciśnieniowej w jednym z nich i oszacuję straty ciśnienia. 23 funty za odejście 5 mm! Szczerze mówiąc, w miarę jak ceny rosną, na pewno użyłbym części VW, gdybym miał to zrobić ponownie. Rura doprowadzająca olej musiała być wykonana specjalnie, a także wiązało się to z ukształtowaniem przegrody wokół niej (młotkiem). Rura powrotna oleju będzie musiała być wykonana na zamówienie przy użyciu kołnierzy z obu końców i zaadaptowana. Koszt.......cholera wie. W tej chwili żałuję, że to zostawiłem. Czekam na kilka kolejnych części i mam nadzieję, że w sobotę uda mi się wykonać i zamontować wydech, w niedzielę pobawić się paliwem i EGT, w poniedziałek znowu popracować, a następnie spróbować wstawić go na hamownię w celu uruchomienia i precyzyjnego strojenia. Mam nadzieję, że jeśli wszystko będzie dobrze, powinienem zobaczyć przyzwoity wzrost momentu obrotowego w stosunku do standardu. KM byłyby całkowitym przypuszczeniem, ale chciałbym 110 koni mechanicznych z rozsądnym tuningiem dla niezawodności.
 
Discussion starter · #119 ·
Powodzenia T:

Doprowadzenie i powrót oleju dla turbosprężarki to mój największy ból głowy, ale mam kilka niestandardowych elementów.

Jak wygląda prześwit turbosprężarki na przegrodzie, czy jest bardzo ciasno?
 
Powodzenia T:

Jak wygląda prześwit turbosprężarki na grodzi, czy jest bardzo ciasno?
Jest dużo miejsca na turbosprężarkę. Rury intercoolera są jednak trochę uciążliwe. Używam 51 mm i powiedziałbym, że to limit prześwitu od turbosprężarki przez obszar połączenia skrzyni biegów. Po zimnej stronie rurociągu przeniosłem zbiornik płynu do spryskiwaczy i wywierciłem otwór 60 mm przez karoserię, aby połączyć. Postaram się wrzucić kilka zdjęć później. Powinienem być z powrotem w akcji jeszcze dziś i mam nadzieję, że jutro zrobię wydech. Mój wskaźnik EGT wciąż nie dotarł po 10 dniach!:mad: Więc nie będę mógł ustawić paliwa i doładowania, dopóki nie dotrze.
 
101 - 120 of 3,706 Posts