No to zaczynamy, postaram się udokumentować jak najwięcej informacji o mojej konwersji.....
Oto od czego zaczęliśmy...
Zacząłem zbierać części..
Turbo i kolektor z 2.5TDI ACV
Założona zaślepka EGR
Kolektor dolotowy z 2.5TDI ACV
Rurka bagnetu z 2.5TDI ACV
Przewody zasilania i powrotu oleju z 2.5TDI ACV
Obudowa filtra oleju, tak naprawdę użyłem mojej istniejącej obudowy i po prostu usunąłem zaślepkę.
Uszczelki
Zignoruj uszczelkę pokrywy zaworów, potrzebne tylko uszczelki wlotowe i wylotowe...
Potem zaczęliśmy...
na rampy...
Zdjęty przedni panel i chłodnica w trybie serwisowym...
usunąłem wydech dla ułatwienia dostępu...
bawcie się dobrze z tym lol
Najpierw sprawdziłem luz na lince przepustnicy...
cofnąłem linkę, aby usunąć luz lol
po prostu zdejmij klips i przesuń go do przodu w kierunku ogranicznika..
Kolektor dolotowy off....Ramiona GoGo Gadget są idealne do tego zadania, podobnie jak niektóre gałki oczne z kreskówek, aby można je było przykleić z tyłu, żeby zobaczyć..
To ułatwiło dostęp do kolektora wydechowego...
Następnie należało zdjąć rurkę bagnetu, aby zamontować zamiennik ACV z powrotem oleju..
To była najgorsza część, zajęło 3 godziny, żeby tego drania wyjąć....
Skończyło się na tym, że usunąłem filtr oleju i chłodnicę, żeby się do niego dostać...
Nowa rurka na miejscu..
Miałem szczęście, że musiałem tylko wyjąć zaślepkę z obudowy, aby zamontować przewód zasilania olejem...
Potem dosłownie przykręciłem kolektor i turbo...
Potem przyszedł kolektor dolotowy.. Klucze imbusowe z napędem gniazdowym idealne do tego....
Jak widać, zamontowałem króciec wlotowy z kolektora aab jako tymczasowe rozwiązanie..
Zdecydowałem się zrobić nowy króciec wlotowy...
Trochę płyty 1/4 i rura 2" cięta pod kątem 45 stopni..
Wszystko zespawane i nagwintowane do zasilania wskaźnika doładowania...
Wybrałem wskaźnik 1Bar, ponieważ to nie jest samochód wyścigowy lol..
Wąż 135 stopni 51 mm i około 3" węża 51 mm do podłączenia doładowania i trochę elastycznego przewodu do wlotu powietrza...
Kiedy wszystko było podłączone i działało, pokazywało tylko 0,15 bara, muszę trochę podkręcić regulację na ramieniu siłownika, zdejmując klips zabezpieczający, odkręcając górną nakrętkę o kilka gwintów, a następnie ponownie blokując ją dolną nakrętką i zwiększając śrubę maksymalnego paliwa w rejonie pół obrotu po usunięciu zabezpieczenia przed manipulacją, odkręć nakrętkę kontrującą 13 mm, obróć śrubę paliwa CW, aby uzyskać więcej paliwa....
W ciągu weekendu, zmieszanego z pracą i wycieczką na pogotowie, spędziłem około 12 godzin, wykonując tę pracę od początku do końca....
Teraz działa, kilka obserwacji....
temp podczas normalnej jazdy była nieznacznie wyższa niż 1/2, siedząc na 80 MPH, wznosi się do 3/4, ekonomia około 30/35 mpg...
Zdecydowałem się zmodyfikować plastikowy kanał powietrzny na masce i zamontować go ponownie, ponieważ przetarł wąż doładowania, a także usunąłem przełącznik „woskowy”, który obsługuje żaluzje wentylatora i ustawiłem je na otwarte, co zmniejszyło ogólną temperaturę...
Jako krótkotrwałe rozwiązanie dodałem również trochę wełny stalowej do odpowietrznika wahacza, aby zmniejszyć pozostałości oleju wydmuchiwane z rury....
Dzięki whooshwhoosh za pomoc, 4motion za części i JonT4 za radę.....
Oto od czego zaczęliśmy...

Zacząłem zbierać części..
Turbo i kolektor z 2.5TDI ACV


Założona zaślepka EGR
Kolektor dolotowy z 2.5TDI ACV

Rurka bagnetu z 2.5TDI ACV

Przewody zasilania i powrotu oleju z 2.5TDI ACV
Obudowa filtra oleju, tak naprawdę użyłem mojej istniejącej obudowy i po prostu usunąłem zaślepkę.

Uszczelki

Zignoruj uszczelkę pokrywy zaworów, potrzebne tylko uszczelki wlotowe i wylotowe...
Potem zaczęliśmy...
na rampy...

Zdjęty przedni panel i chłodnica w trybie serwisowym...
usunąłem wydech dla ułatwienia dostępu...
bawcie się dobrze z tym lol

Najpierw sprawdziłem luz na lince przepustnicy...

cofnąłem linkę, aby usunąć luz lol
po prostu zdejmij klips i przesuń go do przodu w kierunku ogranicznika..

Kolektor dolotowy off....Ramiona GoGo Gadget są idealne do tego zadania, podobnie jak niektóre gałki oczne z kreskówek, aby można je było przykleić z tyłu, żeby zobaczyć..

To ułatwiło dostęp do kolektora wydechowego...
Następnie należało zdjąć rurkę bagnetu, aby zamontować zamiennik ACV z powrotem oleju..
To była najgorsza część, zajęło 3 godziny, żeby tego drania wyjąć....

Skończyło się na tym, że usunąłem filtr oleju i chłodnicę, żeby się do niego dostać...
Nowa rurka na miejscu..

Miałem szczęście, że musiałem tylko wyjąć zaślepkę z obudowy, aby zamontować przewód zasilania olejem...
Potem dosłownie przykręciłem kolektor i turbo...

Potem przyszedł kolektor dolotowy.. Klucze imbusowe z napędem gniazdowym idealne do tego....

Jak widać, zamontowałem króciec wlotowy z kolektora aab jako tymczasowe rozwiązanie..
Zdecydowałem się zrobić nowy króciec wlotowy...
Trochę płyty 1/4 i rura 2" cięta pod kątem 45 stopni..

Wszystko zespawane i nagwintowane do zasilania wskaźnika doładowania...

Wybrałem wskaźnik 1Bar, ponieważ to nie jest samochód wyścigowy lol..

Wąż 135 stopni 51 mm i około 3" węża 51 mm do podłączenia doładowania i trochę elastycznego przewodu do wlotu powietrza...

Kiedy wszystko było podłączone i działało, pokazywało tylko 0,15 bara, muszę trochę podkręcić regulację na ramieniu siłownika, zdejmując klips zabezpieczający, odkręcając górną nakrętkę o kilka gwintów, a następnie ponownie blokując ją dolną nakrętką i zwiększając śrubę maksymalnego paliwa w rejonie pół obrotu po usunięciu zabezpieczenia przed manipulacją, odkręć nakrętkę kontrującą 13 mm, obróć śrubę paliwa CW, aby uzyskać więcej paliwa....
W ciągu weekendu, zmieszanego z pracą i wycieczką na pogotowie, spędziłem około 12 godzin, wykonując tę pracę od początku do końca....
Teraz działa, kilka obserwacji....
temp podczas normalnej jazdy była nieznacznie wyższa niż 1/2, siedząc na 80 MPH, wznosi się do 3/4, ekonomia około 30/35 mpg...
Zdecydowałem się zmodyfikować plastikowy kanał powietrzny na masce i zamontować go ponownie, ponieważ przetarł wąż doładowania, a także usunąłem przełącznik „woskowy”, który obsługuje żaluzje wentylatora i ustawiłem je na otwarte, co zmniejszyło ogólną temperaturę...
Jako krótkotrwałe rozwiązanie dodałem również trochę wełny stalowej do odpowietrznika wahacza, aby zmniejszyć pozostałości oleju wydmuchiwane z rury....
Dzięki whooshwhoosh za pomoc, 4motion za części i JonT4 za radę.....