VW T4 Forum - VW T5 Forum banner
41 - 60 of 478 Posts
Discussion starter · #42 ·
Nie zapomnij o moim! Jestem 1.9 TDI! Użyłem 1Z z Seata Toledo! :cool: Wszystko działa świetnie! Tylko jeszcze nie rozwiązałem problemu z migającą kontrolką świec żarowych! Włącza się po około 5 minutach pracy na biegu jałowym! Naciśnij hamulec i gaśnie! Zmieniłem wszystkie przełączniki i żarówki, to nie pomogło! Więc myślę, że mam źle podłączony przewód hamulca! Pewnego dnia to naprawię!I:
 
Discussion starter · #44 ·
nie zapomnij o moim! jestem 1.9 tdi! użyłem 1z z seat toledo! :cool: wszystko działa dobrze! tylko jeszcze nie rozwiązałem problemu z migającą kontrolką świec żarowych! włącza się po około 5 minutach pracy na biegu jałowym! naciśnij hamulec i gaśnie! wymieniłem wszystkie przełączniki i żarówki, to nie pomogło! więc myślę, że mam przewód hamulcowy w złym miejscu! kiedyś się tym zajmę!I: pewnego dnia!
Dobrze kolego, u mnie też tak było przez chwilę i to dlatego, że tłoczki w przełącznikach nie były prawidłowo ustawione, od tamtej pory nie miałem problemu :gl: Dodam cię do listy kolego T:T:
 
Po pierwsze, przepraszam, jeśli to złe miejsce do zamieszczania tego! :eek:

Jednak czy istnieje konsensus opinii wśród was wszystkich co do tego, który z różnych silników 1.9 tdi jest najprostszy/najmniej skomplikowany do zamiany na 1.9 td? Myślałem, że gdzieś czytałem na przykład, że wersja w Passacie powodowała pewne dodatkowe problemy, żeby powiedzieć, że w Golfie? Myślałbym, że blok silnika jest identyczny, więc czy to tylko osprzęt/wiązki przewodów się różnią i powodują dodatkowe problemy.

Rozważam ostrożnie tę konwersję, więc podsumowując moje pytanie do tych z was, którzy dokonali tej zamiany, i z korzyścią z perspektywy czasu, jaki jest waszym zdaniem idealny samochód dawca?

Pozdrawiam

Dave
 
Większość informacji i zamian na tej stronie opiera się na Golfie, więc większość pomocy pochodziłaby z tej zamiany. Użyłem Passata, który nie wymagał rozdzielania wiązki przewodów, chociaż kolory różnią się od tych opublikowanych w przewodniku Penbryna. Dopóki wszystko opiszesz, wszystko będzie dobrze!
 
Co za wspaniała biblioteka! Czytam wątki od jakiegoś czasu i rozmawiałem z kilkoma osobami. Mam już wszystkie części, aby podjąć się konwersji. Przechodzę z 2.4, więc zajęło mi trochę czasu, aby zebrać wszystkie dodatkowe elementy. Przewodnik po okablowaniu i informacje Penbryn były bezcenne. Tak więc wielkie podziękowania dla Nialla (Penbryn) i Jimmy'ego Jamesa oraz reszty konwertorów TDi.
 
Discussion starter · #51 ·
Musieliśmy tu dobrze wykonać swoją pracę, ponieważ większość ludzi wydaje się rozwiązywać problemy za pomocą biblioteki, w przeciwieństwie do sytuacji, gdy większość z nas miała swoje problemy, a informacje nie były tak łatwo dostępne. Dobra robota dla wszystkich, którzy przyczynili się do sprawy, zespół Tdi rośnie T:T:T:T:
 
Discussion starter · #52 ·
A:A: kolejny do dodania do listy, mój wczoraj ożył. Zostało tylko kilka drobiazgów do ogarnięcia :cool: można tu znaleźć świetne informacje.
Witamy w klanie, zostałeś dodany do listy T:T:T:
 
Niesamowity wątek!!

Czy ktoś zrobił mod krótkiej zmiany biegów w swoim przerobionym TDI? T:
 
Discussion starter · #54 ·
Awsome thread!!

Czy ktoś wykonał modyfikację krótkiego przełożenia w swoim przerobionym TDI? T:
Zrobię to wkrótce (kiedy dostanę gwintowaną kulę do mojego wczesnego vana), ale szczerze mówiąc, będzie to to samo dla Td, co dla Tdi, w każdym razie kolego :ILU:
 
Czy możesz dodać mnie do listy, 1Z działa suuuuper. Rozebrany i wszystkie uszczelki, paski wymienione, 5. bieg był prostą robotą wartą zrobienia.T:

Dzięki za wszystkie informacje, myślę, że nie zrobiłbym tego bez was A:A:
Dennis
 
Discussion starter · #57 ·
Czy możesz dodać mnie do listy, 1Z działa suuuuper. Rozebrany i wszystkie uszczelki, paski wymienione, 5. bieg był prostą robotą wartą zrobienia.T:

Dzięki za wszystkie informacje, nie sądzę, żebym to zrobił bez was A:A:
Dennis
Zostałeś dodany T:T:T:
 
Discussion starter · #58 ·
Awsome thread!!

Czy ktoś zrobił modyfikację krótkiego przełożenia w swoim przerobionym TDI? T:
Teraz mogę to zmienić na tak, kolego, jest niesamowite i nie wiem, dlaczego nie zrobiłem tego wcześniej :confused::confused:
 
Discussion starter · #60 ·
mój golf ma DMF (dwumasowe koło zamachowe), czy powinienem tak robić i użyć T4?
Jesteś pewien, kolego? Nie sądziłem, że kiedykolwiek je montowali :confused::confused::confused: Nie używaj żadnego, kup jednomasowe koło zamachowe do golfa, nowe śruby i sprzęgło do golfa T:T:T:
 
41 - 60 of 478 Posts